۵ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 30732484
T T
۰ نفر

شيراز- سرمربي تيم فوتبال پيام مخابرات شيراز با اشاره به اينكه مسوولان استان فارس نبايد حمايت شركت مخابرات فارس از فوتبال را فراموش كنند گفت : تيم داري كردن در اين شرايط براي بخش خصوصي بسيار سخت است از اين رو بايد از مسولان شركت مخابرات فارس كه دست جوانان اين استان را گرفته اند،تقدير شود.

اصغراكبری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شرایط تیم بسیار خوب است و روند رو به رشدی كه داشتیم همچنان ادامه دارد و تلاش بازیكنان نیزبرای رسیدن به بالای جدول است ضمن این كه آنها توان این كار را دارند.

اكبری درمورد دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد نیز افزود : بدون تردید حضور این تیم در رده دوم جدول نشان دهنده این ست كه آنها تیمی قوی دارند كه در رتبه دوم جدول قرار گرفته اند

سرمربی تیم پیام بیان داشت : با این حال به تیم حریف احترام می گذاریم و مانیز برای شكست فولاد یزد برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده ایم كه با حمایت تماشاگران این امر محقق خواهد شد .

اكبری افزود : فاصله تیم ها در جدول به گونه ای است كه با یك برد و یا باخت تغییرو تحولات زیاد ی صورت می گیرد و بازیكنان ما همیشه دربرابر تیم های مطرح و قوی انگیزه زیادی دارند از این رو كار فولاد در شیراز بسیار سخت است .

وی گفت : پس از این بازی كه هفته آخر دور رفت لیگ دسته اول است چند روزی را به بازیكنان استراحت می دهیم و سپس یك اردو درخارج استان فارس برگزار خواهیم كرد و چند بازیكن جدید هم كه مد نظر هستند در این اردو محك خواهند خورد .

سرمربی تیم پیام افزود : با برنامه ریزی انجام شده ، تیم پیام در دور برگشت نسبت به دور رفت بسیار متفاوت خواهد شد و تیمی را خواهید دید كه به روزهای اوجش باز گشته است .

تیم فوتبال پیام مخابرات شیراز در آخرین هفته از دور رفت مسابقات فوتبال دسته اول باشگا ه های ایران ، سه شنبه ششم دی ماه جاری در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم فولاد یزد است .ك/ 3

7368 /679