۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷
کد خبر: 82863992
T T
۰ نفر
سانحه رانندگی در جاده آبادان - اروند كنار سه كشته بر جا گذاشت

آبادان - ایرنا - سانحه رانندگی بین 2 دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 206 در ساعت 2 بامداد جمعه در جاده آبادان به اروند كنار سه كشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.

رئیس مركز فوریت های پزشكی دانشكده علوم پزشكی آبادان جمعه در این خصوص به ایرنا گفت:در پی اعلام تصادف یك دستگاه پراید و خودروی پژو 206 در روبروی روستای شلحه ثوامر در حدود كیلومتر 10 جاده آبادان به اروندكنار چهار دستگاه آمبولانس فوریت های پزشكی به محل حادثه اعزام شدند.
شهرام مقام اظهار كرد: 2 نفر از حادثه دیدگان به دلیل شدت تصادف در دم فوت شده بودند و چهار نفر دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.
وی گفت: یكی دیگر از مصدومان نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد و سه نفر دیگر تحت مداوا هستند.
علت تصادف توسط راهور پلیس در حال بررسی است.
عدنان نصاری رئیس شورای اسلامی شهر اروند كنار به خبرنگار ایرنا گفت:با توجه به نزدیك شدن به پایان سال شاهد ترافیك پرحجم در مسیر بخش اروند كنار- آبادان به خصوص در محور یادمان شهدای علمیات والفجر 8 هستیم.
وی افزود: همه ساله بیش از یك میلیون نفر از اعضای كاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی در یادمان شهدای عملیات والفجر 8 در اروند كنار حضور می یابند اما تاكنون كار مثبتی برای ایمن سازی و تكمیل باند دوم جاده آبادان به اروندكنار انجام نشده است.
نصاری افزود:در طول سال شاهد تصادف و كشته شدن بسیاری از اهالی و هم وطنان در مسیر آبادان به اروندكنار هستیم كه مسئولین باید در این خصوص چاره اندیشی كنند.
اروندكنار در 45 كیلومتری جنوب شرقی آبادان قرار دارد.
یادمان شهدای علمیات والفجر 8 در بخش اروند كنار قرار دارد.
3015/6064
۰ نفر