۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳
کد خبر: 82821942
T T
۰ نفر
كاهش درجه حرارت در ساختمان برق حرارتی

تهران- ایرنا- مدیر كل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: درجه حرارت طبقه منهای چهار ساختمان شركت تولید نیروی برق حرارتی از 400 درجه سانتی گراد در شب گذشته، امروز به 100 درجه كاهش كاهش یافته است.

«میثم جعفرزاده» امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: دیروز درجه حرارت نقاطی در آتش سوزی ساختمان شركت برق حرارتی به 400 درجه سانتی گراد رسیده بود كه تا پایان شب به 250 درجه سانتی گراد رسید.
وی ادامه داد: بر اساس سنجش هایی كه امروز انجام شده، حرارت این آتش سوزی به 100 درجه كاهش پیدا كرده است.
مدیركل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو دقایقی پیش در ارتباط با وجود مخازن سوخت در این ساختمان نیز اعلام كرد: هیچ منبع سوختی كه اشتعال را بیشتر كند در كل 13 طبقه ساختمان شركت تولید نیروی برق حرارتی وجود ندارد.
وی با بیان اینكه تاكنون در ساختمان تَرَك داشتیم اما تخریبی رخ نداده است، گفت: با این حال تمهیدات لازم برای تخریب احتمالی مورد توجه قرار گرفته و همه ساختمان های اطراف تخلیه شده است.
ساختمان شركت تولید نیروی برق حرارتی دارای پنج طبقه در زیر و هشت طبقه در روی زمین است كه آتش سوزی در طبقه منفی چهار رخ داده است.
به گزارش ایرنا، طبقه منهای چهار ساختمان شركت تولید نیروی برق حرارتی ساعت 10 دیروز دچار حریق شد.
با وجود گذشت 24 ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول تلاش برای مهار كامل این آتش هستند.
اورژانس تهران دیروز اعلام كرد آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی هفت مصدوم داشته است.
«محمدعلی نجفی» شهردار تهران با حضور در محل حادثه گفت: با توجه به اینكه دسترسی به محل و كانون اصلی آتش سوزی سخت است، حریق همچنان ادامه دارد و امكان نشست و یا تخریب بخشی از ساختمان نیز وجود دارد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**٩١٨٩**2025
خبرنگار: اسماعیل داودی** انتشار دهنده: لیلا جودی
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد