عملكرد دولت تدبير و اميد در حوزه هاي مختلف قابل دفاع است

بجنورد- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان شمالي گفت: عملكرد دولت تدبير و اميد در حوزه هاي مختلف قابل دفاع است و معاونان فرمانداران و بخشداران از عملكرد دولت دفاع كنند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان شمالي، مهرداد ابراهيمي در نشست هم انديشي معاونان فرمانداران و بخشداران استان با اشاره به فشارهاي خارجي و داخلي بر دولت تاكيد كرد: ما بر اين باور هستيم كه سياست هاي اتخاذ شده و مسير پيش رو، راه سعادت ملت و نظام است و بر پيمودن آن اصرار مي ورزيم.
وي با بيان اين كه علاوه بر عوامل خارجي، تعدادي در داخل كشور نيز عليه دولت كار مي كنند، اظهار داشت: وظيفه ما كارگزاران نظام ، دفاع از عملكرد دولت و اطلاع رساني از خدمات ارائه شده به مردم است.
ابراهيمي در بخش ديگر سخنان خود به موضوع آموزش و برنامه ريزي براي ارتقاي آن ويژه بخشداران اشاره كرد و گفت: در اين راستا اقدامات موثري انجام گرفته است.
وي با تاكيد بر ضرورت دهگردشي فرمانداران و بخشداران، ارتباط با مردم و حضور ميداني را راهكاري موثر براي تصميم گيري هاي كارشناسانه و كارآمد دانست.
وي استقرار و اسكان بخشداران در محل هاي خدمتي را مورد تأكيد قرار داد و افزود:از فعاليت بخشداران غير مقيم بر اساس قوانين ممانعت به عمل خواهد آمد.
ابراهيمي ، ايده پردازي، ارائه روش هاي نوين و خلاقانه در بخش ها و روستاها را از جمله مواردي دانست كه بايد مورد توجه قرار داشته باشد.
وي هم چنين براي تامين تجهيزات مورد نياز بخشداري ها و موضوعات رفاهي همكاران قول پيگيري داد.
شايان ذكر است كه بخشداران به بيان مشكلاتي همچون نبود پوشش شبكه هاي ديجيتال در روستاها، نبود راه دسترسي و آسفالت در برخي نقاط، استقرار ادارات در شهرستان ها، توجه به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ها، كمبود نيرو در ادارات و ضعف آنتن دهي موبايل در شهرستان ها و بخش ها پرداختند و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار پس از استماع اين سخنان راهكارهاي لازم براي حل اين مشكلات يا به حداقل رساندن اين مسائل را ارائه داد.
6042 انتشار: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها