9 دي تجلي ولايت پذيري و حمايت از انقلاب است

قشم - ايرنا - رئيس مركز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس سپاه گفت: در سال 88 دشمن قصد داشت با توطئه انقلاب رنگي نظام را از درون دچار فروپاشي كند اما مردم در 9 دي دفاع تمام عيار خود از انقلاب و ارزش هاي انقلابي و نيز تبعيت از ولايت را متجلي كردند.

به گزارش ايرنا، سردار علي‌ محمد نائيني جمعه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي در مسجد النبي شهر قشم افزود: حماسه 9 دي پيامدهاي مختلف داشت و مردم با پيام جهاني خود به دشمن نشان دادند كه نمي‌توان با شيوه انقلاب رنگي و جنگ نرم اين نظام و انقلاب را شكست دهند.
وي به فتنه ‌گري در صدر اسلام اشاره و تصريح كرد: در اين روز جمعيتي بيش از 4 ميليون نفر از مردم و حتي كساني كه به انتخابات سال 88 معترض بودند، براي دفاع از ولايت فقيه و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي به ميدان آمدند و توطئه دشمنان را خنثي كردند.
نائيني ادامه داد: امروز آمريكا مركزي براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايجاد كرده است و قصد دارد با استفاده از اعتراضات اجتماعي و قومي با ايران وارد جنگ شود.
وي اظهار كرد: دشمن به اين نتيجه رسيد كه جمهوري اسلامي را نمي‌توان از طريق تحريم‌هاي سنگين و جنگ سخت نابود كرد و تنها راه شكست كشور را جنگ نرم مي‌داند ولي اين آرزو را نيز به گور مي‎برد.
رئيس مركز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس سپاه گفت: فتنه ادامه دارد و تمام شدني نيست ولي ابزار جلوگيري از فتنه به فرموده رهبري بصيرت است كه تا زماني كه مردم به اين ابزار مجهز باشند نظام از هر آسيبي در امان است.
وي افزود: در حال حاضر فضاي فتنه‌ گونه در كشور مشاهده مي ‌شود و برخي از افراد با اقدام و اظهارنظرهاي خود فضاي كشور را غبارآلود كرده‌اند.
نائيني ادامه داد: هر كس براي رسانه‌هاي غربي سوژه و محتوا توليد كند و قصد بدبين كردن مردم به اركان نظام و ايجاد فضاي دو قطبي در كشور را داشته باشد فتنه‌ گر است كه چنين افرادي بايد شناسايي شوند.
وي اذعان كرد: ملاك انقلابي بودن پايبندي به اصول و ارزش‌هاي انقلاب است و اگر شخصي با سابقه انقلابي در حال حاضر تغيير موضع داده است دل در گرو مطالبات رهبري و مردم ندارد و در ميدان دشمن است.
شهرستان قشم شامل جزيره هاي قشم، هرمز، هنگام و لارك با حدود 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 / 6048
خبرنگار: حسين آزادمنجيري ** انتشار : خليل تنيده