۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۹:۱۲
کد خبر: 82768426
T T
۰ نفر
سانحه رانندگی در آزادراه همدان یك كشته و پنج مجروح برجا گذاشت

همدان - ایرنا - رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یك دستگاه سواری پژو با 2 دستگاه خودرو یك تن كشته و پنج تن مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 دستگاه خودروی سواری پژو كه سرنشینان آنها از فامیل و بستگان یكدیگر بودند از تهران به سمت همدان عزیمت می كردند كه بامداد امروز(سه شنبه) در 15 كیلومتری آزاد راه همدان، بعد از پل قهاوند دچار سانحه شدند.
وی اضافه كرد: راننده یكی از خودروهای سواری به علت خستگی و خواب آلودگی از عقب به یك دستگاه كامیون برخورد كرد كه بر اثر آن در این سانحه سرنشین جلو فوت و 2 سرنشین عقب خودرو به شدت مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان كرد: این خودرو پس از برخورد با كامیون منحرف شده و با خودروی بستگان خود برخورد كرد كه منجر به مجروحیت سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه شد.
سرهنگ عزیزی گفت: فوت ناشی از خستگی و خواب آلودگی در جاده ها كاهش داشته است اما در آزاد راه همدان - ساوه همچنان شاهد مرگ شهروندان و مسافران به علت رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی هستیم.
شنبه هفته جاری نیز بر اثر واژگونی یك دستگاه نیسان در آزاد راه همدان - ساوه به علت خستگی و خواب آلودگی راننده این وسیله نقلیه جان باخت.
طرح زمستانی پلیس با حضور نیروهای پلیس راه و راهور، هلال احمر، تیم های راهداری، اورژانس و امداد خودرو از بیستم آذر امسال در همدان آغاز شد.
800 تیم و واحد گشتی در طرح زمستانی پلیس راه استان همكاری و مشاركت دارند.
7526/1354
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده:پروانه امانی
۰ نفر