۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱
کد خبر: 82655646
T T
۰ نفر

شين هوا: پايان جنگ سوريه نزديك است

۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱
کد خبر: 82655646
شين هوا: پايان جنگ سوريه نزديك است

پكن- ايرنا- خبرگزاري رسمي چين در گزارشي تحليلي خاطر نشان كرد كه با پيشرفت هاي بزرگ ارتش سوريه پايان جنگ و نابودي تروريست ها در اين كشور و از هم پاشي گروه داعش نزديك است.

به گزارش ايرنا اين مطلب در حالي منتشر مي شود كه ولاديمير پوتين رئيس جمهوري روسيه كه به چين سفر كرده است در مصاحبه اي با اين خبرگزاري تاكيد كرد كه تا پايان كامل تروريسم، جنگ در سوريه ادامه خواهد يافت.
شين هوا مي نويسد كه با توجه به پيشروي هايي كه حاصل شده و نابودي سريع گروه تروريستي داعش، ديدگاه جامعه بين المللي هم درباره بشار اسد رئيس جمهور روسيه تغيير كرده است.
خبرگزاري چين ادامه مي دهد كه گروه هاي تروريست بخصوص گروه تروريستي داعش در ماه هاي اخير متحمل شكست هاي سنگيني از ارتش سوريه و متحدانش شده است و آنها بتدريج در حال نابودي كامل هستند و مواضع زيادي را از دست داده اند.
عمليات مرگ بزرگ كه به نوشته شين هوا در سوريه اجرا شده در سال 2017 ميلادي دستاوردهاي شاياني داشته و باعث شده است تا ارتش سوريه خود را به مرزهاي اردن و عراق برساند و تروريست ها را در تمامي اين مسير نابود كند.
شين هوا مي نويسد كه از سال 2015 ميلادي ديرالزور در سوريه در اختيار داعش بود اما حالا ارتش سوريه در حال شكستن اين محاصره است و بزودي اين منطقه نيز از وجود اين تروريست ها پاك خواهد شد و جنگ در گوشه و كنار سوريه در حال پايان است.
پوتين رئيس جمهور روسيه در چين گفته است ما تا زماني كه تروريسم در سوريه باشد به جنگ ادامه مي دهيم و سازمان ملل پيش بيني كرده است با پيروزي هاي بزرگ ارتش سوريه كار داعش تا پايان اكتبر در اين كشور خاتمه يابد.
آساق**231**1904**انتشاردهنده: 1577**حسن حسين زاده