رهبر انقلاب از دولت یازدهم اظهار رضایت كردند/ برجام بهانه است، تحمل اصل انقلاب برای آمریكایی ها سخت است

تهران - ایرنا - عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان این كه دولت تصمیم دارد مشكلات را برطرف كند، گفت: مقام معظم رهبری از دولت یازدهم احساس رضایت كردند؛ امید است دولت دوازدهم هم بتواند گام هایی در حل مشكلات جامعه بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا اظهار داشت: این كه مشكلات جامعه به راحتی قابل حل نباشد طبیعی است و همانگونه كه در طول تاریخ انتخابات مختلف ثابت شده است، اكثر وعده های داده شده و به طور خاص وعده های انتخاباتی، محقق نمی شود.
وی ادامه داد: چنانچه درصدی از مطالبات مردم هم تامین شود مردم احساس رضایت می كنند اما گاهی همان هم محقق نمی شود. دولت تصمیم دارد مشكلات را برطرف كند اما مشكلاتی پیش رو دارد.
این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: ابتدای كار است و نمی شود آیه یاس خواند، اما دولت باید با فعالیت و تلاش بیشتر و برنامه بهتر بتواند مشكلات را از سر راه بردارد و این كار سختی است.
ابراهیمی با تاكید بر ضرورت جلب رضایت مردم و خوشبینی آنها به تحقق وعده های داده شده گفت: امید است به گونه ای حركت شود كه مردم احساس رضایت كنند و واقعا وعده ها تحقق یابد.
وی افزود: امید است به هر حال با وحدت، انسجام و یكپارچگی و عملیاتی كردن برنامه های ششم، بخشی از مطالبات مردم تامین شود و تلاش ها به نتیجه برسد و مردم خوب و ارزشمند ما عملیاتی شدن این وعده ها را ببینند.
ابراهیمی در خصوص رضایت مندی رهبر معظم انقلاب از دولت یازدهم در آئین تنفیذ هم گفت: دولت یازدهم، تلاش و كوشش كرد. به هر حال همه دولت ها گام های خوبی برداشتند و نمی شود خدمات انجام شده را نادیده گرفت منتها مشكلات در حدی است كه هر چقدر هم تلاش شود باز هم مشكلاتی سر راه وجود دارد.
وی تصریح كرد: همه دولت ها تلاش های خوبی داشتنند و كارهای خوبی كردند و اشتباهاتی هم داشتند. معتقدم همانگونه كه مقام معظم رهبری از دولت یازدهم در بخشی از فعالیت ها احساس رضایت كردند امید است دولت دوازدهم هم بتواند برای حل مشكلات جامعه و جبران نواقص موجود در دولت یازدهم، گام هایی بردارد.
**برجام بهانه است، تحمل اصل انقلاب برای آمریكایی ها سخت است
این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز همچنین در خصوص مساله برجام ، شیطنت های اخیر آمریكایی ها و نیز سفر نیكی هیلی سفیر دائم آمریكا در سازمان ملل به وین گفت: آمریكایی ها با اصل انقلاب ما مشكل دارند و تنها مساله برجام نیست و هر كاری هم بكنیم باز شیطنت خواهند كرد.
وی تاكید كرد: نرمش و مذاكره، درد آنها را درمان نمی كند و تحمل انقلاب برای آمریكایی ها سخت است؛ انقلابی كه با قدرت و توان توانست حركت بزرگی را در جهان ایجاد كند.
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریكایی ها شاهد بودند كه با وجود سرمایه گذاری های عظیم در خاورمیانه ، عراق، سوریه و یمن و دیگر جاها سرمایه گذاری كرده اند با تدبیر و عنایت ذات احدیت، تلاش مردم ما و هدایت های رهبری در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دست و بالشان بسته شد.
وی با تاكید بر این كه اصل انقلاب برای آمریكایی ها مورد توجه است و دیگر مسایل بهانه است گفت: ما هر كاری كنیم تحمل اصل انقلاب برای آمریكایی ها سخت است و دنبال اصل انقلاب هستند كه وجود نداشته باشد.
ابراهیمی گفت: برجام به تنهایی درد آنها را درمان نمی كند و بهانه گیری می كنند كه امیدواریم خداوند توان و قدرت ایران را در حدی بالا ببرد كه از این (كارها) مایوس شوند و نظام و انقلاب به دست آنها آسیبی نبیند.
سیام**6084** 1449 ** گفت و گو: امیر خان زاده*انتشار:امیركاردان راد
۰ نفر