۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
کد خبر: 82543611
T T
۰ نفر
همايش فصلي خانه احزاب 15تيربرگزار مي شود/ دعوت از روحاني براي حضور در همايش

تهران - ايرنا - رئيس خانه احزاب ايران از برگزاري همايش فصلي خانه احزاب در 15 تير امسال خبر داد و گفت: براي حضور در اين همايش از حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري دعوت شده است.

قدرتعلي حشمتيان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب ايرنا همچنين با اشاره به دعوت خانه احزاب از ديگر مقام ها و شخصيت ها براي حضور در اين همايش كه با عنوان 'احزاب و انتخابات'‌برگزار مي شود اظهار داشت: از دبيران كل احزاب هر سه جريان اعم از اصلاح طلبان، اصولگرايان و مستقلين و اعتدال گرايان براي شركت در همايش دعوت شده كه تعدادي از دبيران كل نيز در آن سخنراني خواهند كرد.
وي رويكرد اين همايش ر ا بررسي انتخابات و چالش هاي پيش روي احزاب عنوان و اضافه كرد: علي مطهري، محمد شريعتمداري و عبدالرضا رحماني فضلي نيز براي حضور در اين همايش دعوت شده اند.
حشمتيان همچنين گفت: براي دبيران كل احزاب در سراسر كشور دعوت نامه اي از سوي خانه احزاب براي شركت در همايش ارسال شده كه از هر جريان 5نفر از دبيران كل سخنراني خواهند كرد.
همايش پيشين فصلي خانه احزاب، با عنوان يادمان آيت الله هاشمي رفسنجاني و اقتصاد مقاومتي، هفتم بهمن سال گذشته در محل وزارت كشور برگزار شد.
سيام**6084**1449**خبرنگار: امير خان زاده*انتشار: امير كاردان راد