امیرعبداللهیان:حكم قضایی علیه شیخ عیسی قاسم وضعیت را پیچیده تر می كند/ بحرین به مردمش تكیه كند

تهران- ایرنا- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، صدور حكم قضایی علیه شیخ عیسی قاسم روحانی شیعه بحرینی را پیچیده تر كننده وضعیت داخلی آن كشور دانست و گفت:بحرین برای حل مشكلات سیاسی خود به جای بیگانگان به مردم تكیه كند.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، حسین امیرعبداللهیان، افزود: آیت الله شیخ عیسی قاسم تنها متعلق به بحرین نیست و صدور احكام خشن قضایی علیه این روحانی مسلمان عالیقدر نه تنها كمكی به حل بحران داخلی بحرین نمی كند بلكه وضعیت را پیچیده تر می سازد.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تصریح كرد: گفت وگو و مذاكره سیاسی منصفانه، تنها راه برون رفت از بحران در بحرین است. اگر حكومت بحرین بدنبال حل سیاسی بحران داخلی خود است، به جای اتكا به بیگانگان به مردمش اتكا كند.
به گزارش ایرنا دادگاه بحرین حكم آیت‌الله عیسی قاسم را امروز - یكشنبه - اعلام كرد كه بر اساس آن وی به یك سال حبس تعلیقی، مصادره اموال (خُمس، به میزان 3 میلیون دینار) و دو ملك و100 هزار دینار جریمه محكوم شده است.
این در حالی است كه همزمان با این حكم، ملك حمد پادشاه بحرین با ترامپ در ریاض دیدار كرد. در این دیدار ترامپ وعده داد روابط دو كشور گسترش یابد.
سیام ** 9314**1429
تنظیم: داود توسلی**انتشار:محسن طاهرزاده
۰ نفر