۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۵۵
کد خبر: 82534172
T T
۰ نفر
نمایشگاه صنایع غذایی و كشاورزی باكو با حضور ایران گشایش یافت

باكو – ایرنا – بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و كشاورزی عصر چهارشنبه با حضور یكصد شركت از 28 كشور از جمله شركت های ایرانی در باكو گشایش یافت.

به گزارش ایرنا،«الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان و «مهربان علی اوا»معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز این نمایشگاه با حضور در مركز نمایشگاهی باكو از غرفه های شركت های مختلف بازدید كردند .
همچنین چند شركت ایرانی همچون «پارس خوشه پرداز »،«الكترواستیل» و «هلدینگ كشاوزی و دامپروری پارس» انواع محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند .
یخچال های فروشگاهی، انواع سردخانه ها و آب سردكن ها ، پسته ، زعفران ، شیر خشك ، نشاسته های اصلاح شده ، امولسیفایر و استابلایز مورد استفاده در صنایع لبنی، صنایع گوشت و كارتن سازی از محصولات عرضه شده از سوی شركت های ایرانی در این نمایشگاه بین المللی است.
محمدرضا كشتكاران مدیر عامل شركت پارس خوشه پرداز محصولات تولیدی كشورمان را برای مصرف كنندگان جمهوری آذربایجان و كشورهای دیگر منطقه از نظر قیمت و كیفیت بسیار مناسب عنوان كرد .
وی افزود: با توجه به نزدیكی جغرافیایی ایران و جمهوری آذربایجان و هزینه كمتر حمل و نقل، محصولات شركت های ایرانی در بازارهای منطقه در مقایسه با كشورهای دیگر ارزانتر و از نظر كیفیت نیز بالاست .
مسعود نیكزاد نماینده هلدینگ كشاورزی و دامپروری پارس نیز جمهوری آذربایجان را دروازه ورودی به كشورهای منطقه از جمله روسیه و اوكراین عنوان كرد و گفت: با حضور در این نمایشگاه قصد داریم بازار كشورهای منطقه را بررسی و ارزیابی كنیم .
در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و كشاورزی باكو كه برای 3 روز ادامه خواهد داشت، شركت هایی از لهستان، روسیه، قزاقستان ، ایتالیا ، بلاروس ، جمهوری آذربایجان، یونان ، هند ، مجارستان ، اسپانیا ، بلژیك ، لتونی محصولات صنایع عذایی، ماشین آلات كشاورزی و خدمات در این حوزه ها را به معرض نمایش گذاشتند.
شبد**خاورم ** 337 **1010
انتشار:حسن معظمی

سرخط اخبار جهان