۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶
کد خبر: 82413469
T T
۰ نفر
طرح اعتراضی دموكرات های آمریكایی علیه سخنرانی ترامپ در كنگره

نیویورك - ایرنا - دموكرات های آمریكایی در نظر دارند در زمان برگزاری نخستین سخنرانی ترامپ خطاب به نشست مشترك كنگره آمریكا با دعوت از گروه های معترض به سیاست های او ، صدای ناخرسندی مردم این كشور را به گوش او برسانند.

به گزارش خبر ایرنا از نیویورك در حالی كه قرار است دونالد ترامپ در 28 فوریه ( دهم اسفند)، نخستین سخنرانی خود خطاب به قانونگذاران آمریكایی را در یك نشست مشترك ایراد كند ، دموكرات های این كشور در نظر دارند در یك حركت تاكتیكی گروه های مختلف ناراضی را كه سیاست ها و رویكرد های ترامپ در همین روز های نخستین تصدی او بر زندگی آن ها اثرات زیانباری داشته به صحن كنگره بیاورند و صدای اعتراض آن ها را به گوش رییس جمهوری آمریكا برسانند.
این گروه از قانونگذاران دموكرات به گفته نشریه یو اس ا تودی با دست به دست گرداندن نامه ای در كنگره آمریكا از سایر همكاران خود خواسته اند تا افرادی را كه « به رغم تبعیض ها و محرومیت ها» نقش موثر و سازنده ای در جامعه خود داشته اند برای حضور در این نشست با خود به كنگره بیاورند.
گروه مذكور در این نامه به رییس جمهور آمریكا هشدار داده اند كه «این كشور به همه تعلق دارد و زبان و ادبیات عدم مدارا در آن دوامی نخواهد آورد».
قانونگذاران یاد شده در بخشی از این نامه نوشته اند كه هدف آن ها از این كار رساندن پیام نیرومندی به رییس جمهور آمریكا است مبنی بر این كه او قادر نخواهد بود «این جوامع را به حاشیه براند و نسج جامعه آمریكا را دگرگون كند».
اروپام**541**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

سرخط اخبار جهان