۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۵۲
کد خبر: 82396080
T T
۰ نفر
سفیر سوریه در تهران حادثه فروریختن ساختمان پلاسكو را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- سفیر سوریه در تهران روز شنبه در پیامی شهادت شماری از آتش نشانان ایرانی را در حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسكو تسلیت گفت و با مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده های جان باختگان این حادثه ابراز همدردی كرد.

به گزارش ایرنا، «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران با صدور بیانه ای گفت:« با كمال تاسف خبر حادثه فاجعه بار ریزش ساختمان پلاسكو را دریافت كردیم. ما به خانواده های آتش نشانانی كه در این حادثه جان خود را از دست دادند، تسلیت می گوییم؛ آتش نشانانی كه در انجام وظیفه انسانی خود شجاعت و قهرمانی را به نمایش گذاشتند و در راه كشور و مردم شان فداكاری و از خودگذشتگی كردند.»
محمود ضمن طلب رحمت و مغفرت برای شهدای این سانحه، برای خانواده و بستگان آنان نیز آرزوی صبر كرده است.
وی همچنین از خداوند بزرگ خواسته است كه حافظ جمهوری اسلامی ایران، رهبری حكیم و مردم غیور آن باشد و با دور كردن هر شری از آنان، خیر و بركت را برای این كشور افزون دارد.
سفیر سوریه در تهران در این بیانیه تصریح كرده است:« مردم برادر ایران، با ایمان و اراده شان ثابت كردند كه می توانند سختی ها و مشكلات را پشت سر بگذارند و دستاوردهای زیادی را در عرصه های مختلف رشد و توسعه به دست آورند.»
ساختمان تجاری 15 طبقه پلاسكو واقع درمحدوده خیابان جمهوری تهران، ساعت 8 صبح روز پنجشنبه گذشته طعمه حریق شد و پس از ساعاتی بطور كامل فروریخت.
به گفته مسئولان، در این حادثه تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شده اند كه هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست اما گمان می رود كه بسیاری از آنها به شهادت رسیده اند.
سیام / خاورم**9329**1551
مترجم: ندا بهبودی* انتشاردهنده: محمدرضا نادری
۰ نفر