۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳
کد خبر: 82322229
T T
۰ نفر
سوریه حمله تروریستی داعش به زائران اربعین حسینی را محكوم كرد

دمشق - ایرنا - وزارت امور خارجه سوریه حمله گروه تروریستی داعش به زائران رابعین حسینی در استان بابل عراق را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یك مقام مسئول در وزارت امور خارجه این كشور روز جمعه، حمله تروریستی در استان بابل عراق به زائرانی كه درحال بازگشت از اماكن دینی بودند را به شدت محكوم كرد.
این مسئول گفت: گروه تروریستی داعش بار دیگر اقدام به جنایت وحشتناك دیگری كرد كه نشان دهنده شكست های این گروه تروریستی از ارتش و نیروهای مردمی عراق در عملیات آزادسازی موصل است.
وی افزود: این جنایت نشانه های از شكست كشورها و طرف هایی مانند عربستان، قطر و تركیه است كه از تروریست ها حمایت و پشتیبانی مالی و تجهیزاتی می كنند و بر جنایت های آنها سرپوش می گذارند و در سازمان های بین المللی از آن ها حمایت می كنند.
این مقام مسئول اضافه كرد: سوریه به خانواده های قربانیان این جنایت تسلیت می گوید و اطمینان دارد كه پیروزی بر تروریسم، جنایتكاران و حامیان آنها با فداكاری ارتش سوریه و كشورهای هم پیمان و ازخودگذشتگی ارتش و نیروهای مردمی عراق نزدیك است و تروریست ها و بوجود آورندگان آنها در آینده این منطقه جایی ندارند.
حمله تروریستی روز پنجشنبه « روز گذشته » كه در منطقه شوملی واقع درجنوب حله مركز استان بابل عراق رخ داد، دهها شهید و زخمی از بین زائرانی كه در حال بازگشت به ایران بودند، برجای گذاشت.
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
6116 **شبس* 1488 * انتشاردهنده: بهمن بامداد**

سرخط اخبار جهان