۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷
کد خبر: 82251763
T T
۰ نفر
دستگيري دامپزشك قلابي سايت هاي معتبر تبليغاتي در رشت

رشت - ايرنا - رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان گيلان از شناسايي و دستگيري دامپزشك قلابي سايت هاي معتبر تبليغاتي در رشت خبر داد.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، سرهنگ ايرج محمدخاني گفت: در پي ارجاع يك فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي شخصي مبني بر اينكه فردي با جعل نام او و درج آگهي فروش پرندگان و ساير حيوانات خانگي و معرفي خود به عنوان دامپزشك در سايت هاي معتبر تبليغاتي، از كاربران كلاهبرداري مي كند؛ موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات از شاكي پرونده و پي جويي هاي فني و پليسي، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند كلاهبردار سايت هاي تبليغاتي معتبر كه مردي 21 ساله اهل و ساكن رشت بود را شناسايي كرده و با هماهنگي مقام قضايي، او را در مخفيگاهش دستگير كنند.
سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده از متهم، او به صراحت به بزه انتسابي و اينكه با جازدن خود به عنوان دامپزشك و جعل نام شاكي پرونده و درج آگهي فروش پرندگان و ساير حيوانات خانگي با قيمت مناسب در سايت هاي تبليغاتي معتبر ، اعتماد كاربران را جلب و با فريب 10 نفر از آنان حدود 30 ميليون ريال كلاهبرداري كرده، اعتراف كرد.
رئيس پليس فتا گيلان با بيان اينكه متهم براي سير مراحل قانوني به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت معرفي و از آن طريق روانه زندان شد، به هموطنان توصيه كرد كه پيش از انجام معامله و هر نوع پرداخت، از صحت كالا و خدمات ارائه شده اينترنتي به صورت حضوري اطمينان يابند.
وي گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي، مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irيا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.ir گزارش كنند.
خبرنگار: امير پوراحمد ** انتشاردهنده: اميرحسين كبيري
7294/2007
۰ نفر