۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶
کد خبر: 82162723
T T
۰ نفر

داعش 23 جوان عراقی را در موصل اعدام كرد

۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶
کد خبر: 82162723
داعش 23 جوان عراقی را در موصل اعدام كرد

تهران-ایرنا- گروه تروریستی - تكفیری داعش 23 جوان موصلی را به اتهام فعالیت برای ارتش عراق اعدام كرد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، گروه تروریستی داعش در جنایتی تازه 23 جوان موصلی را به اتهام جاسوسی و همكاری و دادن اطلاعات مهم به ارتش عراق اعدام كرد.
براساس این گزارش، سن این قربانیان كمتر از 20 سال بود.
در ادامه تحولات موصل، ستاد تبلیغات جنگ در فرماندهی مشترك عملیات آزادی سازی موصل اعلام كرد كه هواپیماهای عراقی میلیون ها نسخه اعلامیه و بروشور هشدار دهنده بر روی شهر 'موصل' مركز استان نینوا رها كردند.
براساس این بیانیه، در این اعلامیه ها و بروشورها از اهالی و غیرنظامیان در این دو شهر خواسته شده كه با نیروهای عراقی همكاری كرده و از پایگاه ها و مقرهای گروه تروریستی داعش فاصله بگیرند زیرا جزو اهداف هوایی هستند.
گزارش ها حاكیست كه گروه تروریستی داعش در موصل به شدت مانع اطلاع مردم از اخبار عملیات نظامی و تحركات و پیشروی های نیروهای مشترك مردمی و نظامی عراق می شود به نحوی كه اخیرا مشاهده شبكه های خبری ماهواره ای را ممنوع كرده است.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در روزهای گذشته اعلام كرده بود كه عملیات آزادسازی موصل نزدیك است.
سخنگوی ائتلاف بین المللی علیه داعش روز یكشنبه اعلام كرد، حدود پنج تا 10 هزار نفر از عناصر گروهك تروریستی داعش در موصل عراق حضور دارند.
نیروهای عراقی طی چند ماه گذشته مناطقی را در شمال و غرب عراق از جمله، رمادی، هیت، فلوجه و همچنین مناطقی در شمال استان صلاح الدین را از عناصر گروهك تروریستی داعش پاكسازی كرده اند.
خاورم**9366**1275
۰ نفر