۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
کد خبر: 81875718
T T
۰ نفر

دیوار یك خانه در شیراز كانون مهربانی شد

۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
کد خبر: 81875718
دیوار یك خانه در شیراز كانون مهربانی شد

شیراز- ایرنا- اقدام چند ناشناس در شیراز برای تبدیل دیوار یك خانه به محلی برای عرضه لباس های مازاد مردم به نیازمندان كه دیوار مهربانی نامگذاری شده بود با استقبال مردم روبرو شده است.

به گزارش ایرنا، این روزها عكس های این مكان با عنوان 'دیوار مهربانی' در شبكه های مجازی دست به دست می شود و كاربران شبكه های اجتماعی تلفن همراه دوستان و دیگر مخاطبان را به مشاركت در این اقدام خیراندیشانه دعوت می كنند.
بر روی دیوار مهربانی كه در خیابان قدمگاه شیراز با رنگ آبی خودنمایی می كند، نوشته شده است: 'نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار'.
اشاره این پیام به چوب لباسی است كه بر روی این دیوار نصب شده است و افرادی كه لباس های خود را نیازی ندارند بر روی این چوب لباسی می گذارند تا بی آنكه با نیازمندان چشم در چشم و رو در رو شوند، به دست آنها برسانند.
گفته شده جوانان شیرازی كه دیوار مهربانی را به عنوان حركتی فرهنگی و خیراندیشانه خلق كرده اند پیش از این اقدام از صاحب خانه كسب اجازه كرده بودند و از برنامه خود برای اجرایی كردن این ایده در دیگر نقاط شهر شیراز سخن گفته اند.
شهروندان شیراز و دیگر نقاط استان فارس پیش از این با مشاركت در اقدام های خیر و تشكیل انجمن ها و مجامع خیریه از جمله در حوزه خیرین سلامت و خیرین مدرسه ساز در كشور پیشگام بوده اند و اقدامات آنها به الگویی برای دیگر نقاط كشور تبدیل شده است.
2027 / 1876
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه