۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰
کد خبر: 81851531
T T
۰ نفر
امام جمعه شيراز: مسامحه با افراد تندرو درانتخابات جايز نيست

شيراز- ايرنا- نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز گفت: براي انتخابات آينده كشور گروه ها و احزاب مختلف در حال فعاليت هستند و برخي از افراد تندرو حركت هايي انجام مي دهند كه هرگونه مسامحه در اين مسائل ضررهاي جبران ناپذيري را براي كشور دارد.

آيت الله اسدالله ايماني سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: در دوران انتخابات ملزم به انجام تكليف هستيم و هميشه افراط و تفريط خطرها و تبعاتي را براي افراد و كشور دارد .
وي اظهارداشت: امسال به دليل برگزاري دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، شرايط بسيار مهم و حساس و سرنوشت ساز است.
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: در اين برهه حساس از زمان همه احزاب و گروه ها بايد يك هدف واحد، پيروي از ولايت و رهبري و نظام جمهوري اسلامي را سرلوحه امور خود قرار دهند.
آيت الله ايماني ادامه داد: در قرآن كريم بر نعمت ولايت، امامت و رهبري تاكيد شده است لذا مسامحه در مورد ولايت، امامت و رهبري، به جامعه خدشه وارد مي كند.
نماينده ولي فقيه در فارس با بيان اينكه با نزديك شدن به زمان انتخابات عده اي تلاش مي كنند از فضاي انتخابات و مشاركت مردم براي صعود خود پلكان درست كنند عنوان داشت: دو انتخابات مجلس شوراي و مجلس خبرگان رهبري از مراحل حساس و مهم در كشور است كه همه بايد در اين زمينه حساس و هوشيار باشند.
انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند 94 در كشور برگزار مي شود.
3002 / 1876

سرخط اخبار استان‌ها