۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
کد خبر: 81663262
T T
۰ نفر
پیش بینی كسری بودجه برای پرداخت حقوق كاركنان خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: با اعتبار جاری فعلی میزان كسری بودجه جاری استان برای سالجاری برای پرداخت حقوق و مزایای كاركنان دولت حدود 170 میلیارد و 134 میلیون ریال است.

علی اكبر شمسی پور روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: میزان كسری بودجه جاری پیش بینی برای استان در سالجاری 10 میلیارد ریال بیشتر از سال گذشته است كه از حالا باید برای تامین آن اقدام شود.

وی اضافه كرد: در اواخر سال گذشته با مدیریتی كه در امور بودجه جاری در استان صورت گرفت و كمك معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری كسری بودجه جاری برای پرداخت حقوق كاركنان جبران شد.

وی میزان بودجه هزینه ای خراسان شمالی را برای سال جاری حدود یك هزار و 134 میلیارد و 840 میلیون ریال اعلام كرد كه حدود 600 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به حقوق و مزایای كاركنان دولت و مابقی سایر هزینه های دستگاه های دولتی است.



*ابلاغ بودجه عمرانی استان سال 94

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: بودجه یك هزار و 126 میلیارد و150 میلیون ریال عمرانی استانی سال 94 از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور به استان ابلاغ و توزیع شهرستانی آن نیز انجام شده است.

شمسی پور افزود: 520 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل دو درصد نفت و محرومیت زدایی به خراسان شمالی اختصاص یافته كه این اعتبار نیز در چارچوب قانون بودجه برای بخش های پیش بینی هزینه می شود.



*اعتبار یك هزار و 300 میلیارد ریال ماده 180 به استان

شمسی پور مجموع اعتبار ماده 180 در اختیار نمایندگان مجلس را برای این استان را در سالجاری حدود 130 میلیارد ریال اعلام كرد.

معاون بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی مجموع بودجه پیش بینی برای این استان را در حوزه عمرانی افزون بر شش هزار میلیارد ریال اعلام كرد.

در سال گذشته طبق اظهار استاندارخراسان شمالی با احتساب اعتبار سفر رهبری در این استان 10هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

هم اكنون در این استان 867 هرار نفری بیش از یكهزار پروژه عمرانی نیمه كاره وجود دارد كه برای تكمیل آن 60 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.ك3

6982/6042

سرخط اخبار استان‌ها