۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۹
کد خبر: 81663024
T T
۰ نفر
تعداد قربانیان حادثه سقوط جرثقیل در پتروشیمی ایلام به دو نفر رسید

ایلام - ایرنا - به دنبال جان باختن یكی از مصدومان حادثه سقوط جرثقیل در شركت استیم پتروشیمی ایلام، تعداد قربانیان این حادثه به دو نفر رسید.

یك شاهد عینی در بیمارستان حضرت امام (ره) شهر ایلام در این باره به ایرنا گفت: این فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و به دلیل شدت جراحات وارده پیش از هرگونه اقدامی توسط پزشكان درگذشت.

وی كه خواست نامی از او برده نشود، افزود: این حادثه زمانی اتفاق افتاد كه جرثقیل سنگین در قسمت الفین این شركت مشغول حمل یك محموله بود كه ناگهان به خاطر كنده شدن قلاب، محموله از جرثقیل جدا شد و روی زمین افتاد.

به گفته وی، دو كارگر فوت شده در این حادثه به خاطر اصابت بخشی از این محموله با آنها جان خود را از دست دادند ولی چهار مصدوم این حادثه در هنگام فرار در برخورد با موانع دچار آسیب دیدگی شدند.

وی یادآور شد: این افراد كه از ناحیه سر، گردن و پا دچار شكستگی شده اند، بلافاصله به بیمارستان امام (ره) شهر ایلام منتقل و در این مركز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند.

ساعتی پیش سقوط دكل و جدا شدن محموله بار از چرثقیل 100 تنی شركت استیم پتروشیمی ایلام منجر به فوت دو و مصدومیت چهار نفر شد؛ هنوز هیچ یك از مسوولان این شركت در خصوص حادثه مذكور اظهار نظری نكرده اند.

شركت پتروشیمی ایلام در 15 كیلومتری غرب شهر ایلام قرار دارد.

7172/9002/ 2025
۰ نفر