۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳
کد خبر: 81662742
T T
۰ نفر
عامل اختلاس 24 میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری فردی كه 24 میلیارد و 374 میلیون و 193 هزار ریال از یك شركت بیمه اختلاس كرده و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ علی حسین حسینی نژاد افزود: در پی شكایت این شركت بیمه در خصوص مغایرت اسناد و مدارك مالی با موجودی آن، موضوع در دست بررسی قرار گرفت و در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد كه متهم ردیف اول پس از جابجایی مبلغی به واسطه چند حساب بانكی، به یكی از كشورهای همسایه متواری شده است.

وی ادامه داد: پرونده این مجرم تكمیل و به دستگاه قضایی ارسال و سه سال حبس تعزیری برای وی صادر شد.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار كرد: ماموران با دریافت حكم جلب متهم از سوی مراجع قضایی، پس از ساعت ها كار اطلاعاتی و مراقبت های پلیسی، به موعد حضور وی در استان قزوین پی بردند.

وی اضافه كرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قزوین، به محض حضور متهم در قزوین طی یك عملیات ضربتی، متهم را دستگیر و روانه زندان كردند.

سرهنگ حسینی نژاد همچنین از دستگیری چهار سارق و كشف 19 فقره انواع سرقت در قزوین خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو، وجه نقد، گوشی همراه و كابل برق دارای سابقه كیفری بوده اند.



* یك كشته و سه مجروح در حادثه رانندگی



رییس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یك دستگاه پژو 405 در آزاد راه قزوین - تهران خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یك كشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ بهرام زینلی اضافه كرد: كارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی راننده در توجه نكردن به جلو هنگام رانندگی اعلام كرده اند.

وی همچنین ادامه داد: ماموران پلیس راه در جاده قدیم قزوین - تهران یك دستگاه خودرو سواری پراید را به علت نداشتن پلاك جلو و نبستن كمربند ایمنی متوقف كردند.

زینلی اضافه كرد: این خودرو در استعلام از وضعیت خلافی دارای 123 فقره تخلف رانندگی و نیز 50 میلیون و 250 هزار ریال خلافی پرداخت نشده بود كه برهمین اساس متوقف و روانه پاركینگ شد.

2077/6128/8054
۰ نفر