۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۴
کد خبر: 81659802
T T
۰ نفر

سرعت بالاي خودرو در كيش يك قرباني گرفت

۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۴
کد خبر: 81659802
سرعت بالاي خودرو در كيش يك قرباني گرفت

كيش - ايرنا - رعايت نكردن حق تقدم و سرعت بالاي دو خودرو كاديلاك و وانت نيسان دو كابين در ميدان هندورابي جزيره كيش، جان يكي از سرنشينان وانت نيسان را گرفت.

جانشين رييس آتش نشاني كيش روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پس از اعلام سانحه تصادف در ساعت 15 و 20 دقيقه در ميدان هندورابي، ماموران از ايستگاه هاي به محل اعزام شدند.

محمد امين سرمدي گفت: با حضور در محل مشاهده شد كه يك دستگاه خودرو كاديلاك با سرعتي بالا به وانت نيسان دو كابين برخورد كرده و سبب منحرف شدن وانت و برخورد آن با تابلوي راهنماي خيابان ها و ميادين شده است.

وي اضافه كرد: در اين حادثه يكي از سرنشينان وانت نيسان كه دختر جواني بود، در دم فوت كرد و سرنشين ديگر اين خودرو كه بانويي حدود 45 ساله است، به دليل جراحات بالا توسط نيروهاي اورژانس بلافاصله به بيمارستان كيش منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

وي گفت: علت اين حادثه توسط همكاران پليس راهور و نيروي انتظامي در حال بررسي است ولي با توجه به وضعيت حادثه و شرايط قرار گرفتن اتومبيل ها، رعايت نكردن حق تقدم و سرعت بالاي سبب بروز اين حادثه ناگوار شده است.

خودروهاي آسيب ديده توسط چرثقيل به پاركينگ نيروي انتظامي منتقل شدند.

خبرنگار ايرنا در تماسي تلفني با رييس بيمارستان كيش وضعيت مجروح منتقل شده به كيش را جويا شد كه محمد خلخالي گفت: پس از اعلام اين حادثه، اورژانس كيش بلافاصله به محل اعزام شد و مجروح را كه وضعيت وخيمي داشت، به بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش منتقل كرد.

اكنون كادر پزشكي تخصصي در حال انجام اقدامات درماني روي اين مجروح هستند.

اين حادثه نخستين سانحه مرگبار در سال 94 در جزيره كيش به شمار مي رود زيرا به دليل رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از ابتداي سال تا كنون هيچ حادثه تصادفي كه منجر به فوت شده باشد، گزارش نشده است.

رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، نظارت دقيق پليس بر اجراي قوانين، نبود ترافيك و چراغ قرمز از جمله ويژگي هاي جزيره كيش است.

1630**1641 /6048** 2025
۰ نفر