۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81659555
T T
۰ نفر

بيش از 12 تن مواد مخدر در شيراز امحا شد

۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81659555
بيش از 12 تن مواد مخدر در شيراز امحا شد

شيراز - ايرنا - در آستانه روز جهاني مبارزه با مواد مخدر (26 ژوئن - پنجم تير) روز پنجشنبه بيش از 12 تن مواد مخدر در شيراز امحا شد.

به گزارش ايرنا، استاندار فارس در آيين امحاي اين مواد گفت: مردم بايد قدرشناس تلاش نيروي انتظامي براي مبارزه با پديده مواد مخدر باشند.

سيد محمد احمدي افزود: امروزه تهيه و توزيع مواد مخدر به يك تجارت بزرگ براي قاچاقچيان مواد مخدر تبديل شده اما نيروهاي امنيتي كشور بويژه نيروي انتظامي با اين تجارت شوم برخورد مي كنند.

وي با بيان اين كه موضوع مبارزه با مواد مخدر، يك موضوع همگاني است، افزود: مردم بايد با مشاركت همگاني و دلسوزانه در اين موضوع وارد شوند و اخبار و اطلاعات خود را در اختيار نهادهاي مربوطه و از جمله نيروي انتظامي قرار دهند.

احمدي ادامه داد: اميدواريم همگان با انجام فريضه امر به معروف و نهي از منكر در راه مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء مصرف اين مواد تلاش كنند.

فرمانده نيروي انتظامي استان فارس نيز در اين آيين بيان داشت: استكبار جهاني قصد دارد تا بلاي خانمان سوز مواد مخدر را در بين جوانان اين مرز و بوم گسترش دهد.

سردار سرتيپ دوم احمد علي گودرزي ادامه داد: نيروي انتظامي با همه امكانات، همكاري و هماهنگي دستگاه قضايي و مردم شهيد پرور استان فارس همچنان مقتدرانه در مقابل قاچاقچيان و سوداگران مرگ ايستاده و با آنها برخورد مي كند.

اين مقام انتظامي با اشاره به كشف 46 تن مواد مخدر در سال 93 در استان فارس افزود:اين اقدام حاصل تلاش همكاران، ساير نهادها از جمله دستگاه قضايي و مردم فهيم اين استان است.

وي با اشاره به افزايش پنج درصدي كشف مواد مخدر در سال 93 در مقايسه با سال 92، اظهاركرد: اميدواريم با همت و تلاش مردم و مسوولان، جامعه را از ناپاكي ها و مواد مخدر پاك كنيم.

گودرزي افزود:همچنين در سال 93 ماموران انتظامي استان فارس 9 هزار و 650 خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدر را در اين استان دستگير و به مراجع قضايي تحويل دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به شهادت تعداد زيادي از ماموران انتظامي استان در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران جان بر كف انتظامي اين استان با تمام توان و با همه امكانات در اين راه تلاش مي كنند و قاچاقچيان مواد مخدر را ناكام خواهند گذاشت.

6118/ 5054/ 1650
۰ نفر