۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۵۹
کد خبر: 81494666
T T
۰ نفر
توفان شن در ریگان و سیل در جیرفت كرمان، تردد جاده ای را مختل كرد

كرمان - ایرنا - طوفان شن با سرعت 60 كیلومتر بر ساعت تردد در جاده ریگان - چابهار را در استان كرمان كند كرد و محور جیرفت - فاریاب نیز در این استان بر اثر جریان سیل مسدود شد.

به گزارش ایرنا، محور جیرفت - فاریاب در جنوب استان كرمان به علت جاری شدن سیلاب مسدود شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: به علت جاری شدن سیلاب و تخریب آبنمای باغباغوئیه از توابع بخش مركزی محور جیرفت - فاریاب از عصر امروز مسدود شده است.

مجتبی محمودی بیان كرد: در حال حاضر گروههای راهداری در محل مستقر هستند تا خودروهای عبوری را هدایت می كنند تا داخل آب نروند.

وی گفت: با توجه به این كه سیلاب جریان دارد لذا تا فروكش كردن آن اكیپ های راهداری این منطقه مستقر هستند و بعد از آن كار بازگشایی محور را انجام می دهند.

این محور راه ارتباطی دو شهرستان جیرفت و فاریاب را به هم متصل می كند كه نقطه حادثه دیده این محور در 40 كیلومتری جیرفت واقع شده است.

شهرستان جیرفت در فاصله 230 كیلومتری جنوب كرمان قرار دارد.



* توفان شن موجب كندی تردد خودروها در جاده ترانزیتی ریگان - چابهار شد.

فرماندار ریگان نیز شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:توفان شن در ریگان موجب بروز خساراتی در مزارع گندم و جو این شهرستان شده است و كارشناسان در حال برآورد میزان خسارات هستند.

امین باقری گفت: این توفان خساراتی را به جنگل كهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان و فضای سبز شهرستان وارد كرده است.

وی افزود: توفان شن موجب مسدود شدن دهانه چندین پل در جاده های شهرستان ریگان شده است كه نیروهای راهداری در حال تخلیه شن از دهانه پل ها هستند.

به گزارش فرمانداری توفان شن در ریگان همچنان ادامه دارد.

ریگان یكی از چهار شهرستان شرق استان كرمان است و تا مركز استان 285 كیلومتر فاصله دارد.

3029/3028/3018/1104
۰ نفر