ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلا مازندران با قدردانی از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه‌ها گفت : نقش نیروی انسانی بویژه خبرنگاران در جنگ شناختی دشمنان محوری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سیاوش مسلمی روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه در ساری افزود : مازندران در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی فضای منسجمی دارد و مردم ولایت مدار استان آنچه را که اخبار استان را دنبال می کنند ؛زحمت رسانه ها است.

وی با اظهار این که اقدامات اجرایی و توسعه ای استان با فعالیت اصحاب رسانه نمود پیدا می کند، گفت : علاوه بر این که فعالیت در مازندران به دلیل شرجی بودن هوا در فصل گرم بسیار سخت است ، حضور میلیونی مسافران ، وجود مواهب طبیعی و اهمیت انفال و نقش آن در تولیدات کشاورزی همواره رسالت خبرنگاران را به مراتب سنگین تر کرده است.

سردار مسلمی با اظهار این که باید واقعیت های انقلاب را به مردم برسانیم و آنچه را که امپراطوری رسانه ها انجام می دهد سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن واقعیت ها است ، بیان داشت: وجود خبرنگاران انقلابی سبب شد تا نیروهای دلسوز در عرصه رسانه ها در برابر جنگ سخت و نابرابری رسانه های معاند ، سرافراز و پیروز باشند. 
او افزود : سپاه هر موقع احساس کرد که باید حوزه یا ورود پیدا کند ،خبرنگاران با تولید محتوای منطبق با واقعیت ها جلوتر بودند.

در این مراسم سه تن از خبرنگاران حوزه بسیج رسانه هم در باره مسایل و مشکلات معیشتی خبرنگاران و چگونگی فعالیت در رسانه ها ، مطالبه گری و پاسخگو کردن مسوولان ،این که رسانه ها در فضای مجازی گسترده که هر یک از شهروندان می توانند با داشتن تلفن همراه یک خبرنگار باشد ، بسیار مهمتر شد ، نقش رسانه ها بخصوص خبرگزاری ها در تحلیل محتوا ، رسانه ها باید برای مقابله با رسانه های معاند به درستی عمل کنند و این که جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری که همان تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی  است و ایجاد امید در دل مردم ؛ صحبت کردند.

این مراسم با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره از سه تن از خبرنگاران حوزه بسیج و رسانه مازندران که جانشان را در این راه از دست دادند ،برگزار شد. در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی ، فرامرز درخشند و شهید باغبانی مستند ساز و خبرنگار مدافع حرم از خانواده آنان نیز تجلیل شد.

سپاه کربلا مازندران مازندران به دلیل همزمانی روز عاشورا با هفدهم مرداد روز خبرنگار ؛آیین تجلیل از اصحاب رسانه این حوزه را امروز شنبه با حضور سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در ساری برگزار کرد. 

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم با حضور سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح مورد تجلیل قرار گرفتند.