مهاباد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی عصر شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: در کنار توطئه‌های دشمن، رسانه‌های معاند خارجی و منافقان داخلی نیز ابزار آنها برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره بدنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: مردم همیشه پای نظام و انقلاب بوده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز صدای شکستن استخوان های آمریکا به گوش می‌رسد، گفت: قدرت آمریکا رو به افول است و این را به عینه در شکست‌های پی در پی استکبار در جای جای جهان می‌توان دید.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، ادامه داد: دشمن خیمه ولایت را نشانه گرفته چرا که می‌داند ولایت، دژ مستحکم اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت دنیا را در نوردیده است، اضافه کرد: غربی‌ها با تدوین سند ننگین ۲۰۳۰ بدنبال حذف شهید فهمیده ها از کتب درسی بودند چرا که از فرهنگ ایثار و شهادت در هراس هستند.

در ادامه این مراسم، سرهنگ پاسدار حسین فرج‌زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب معرفی و از زحمات و تلاش‌های سه ساله سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در این سمت تجلیل و قدردانی شد.

سرهنگ فرج‌زاده متولد سال ۱۳۵۸ میاندوآب است و ۲۷ سال سابقه خدمت دارد و پیش از این جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بود.

از بدو تشکیل ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب این نخستین بار است که سکان فرماندهی آن، به یک فرد بومی سپرده می‌شود.