شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت : امروز کشور بیش از هر زمان دیگری برای حل مشکلات نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی ،افزود: بسیج یک نهاد مقدس است و با بدنه فعال مردمی  دل در گرو نظام دارد.

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و بصیرت از پایه های اصلی تفکر بسیجی است، گفت: مردم در انتخابات امسال با حضور باشکوه خود حماسه ای بزرگ خلق کردند و  با وجود مشکلات فراوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و معیشتی، حضور مردم پای صندوق های رای چشمگیر بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به میزان مشارکت خوب مردم استان در انتخابات امسال، تصریح کرد: شهرستان میامی آمار مشارکت بالایی در انتخابات داشت که نقش ولایتمداری و پایبندی مردم به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

دامغانی گفت: این انتخابات و انتخاب رئیس جمهور منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب با حضور حداکثری مردم انجام شد که امیدواریم مشکلات کشور با همدلی و مشارکت مردم و مسئولان به زودی محقق گردد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در سطح جامعه ضرورت دارد،افزود : با مشارکت و همدلی قوای سه گانه مشکلات مردم در حوزه های معیشتی کمتر خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه عمل صالح و جهاد فی سبیل الله از پایه های اصلی تفکر بسیجی محسوب می شود،تصریح کرد: رزمایش مواسات و عملیات همدلی خود یک جهاد است که بسیج مردمی و سپاه پاسداران در سالهای گذشته نقش بسزائی در جهاد برای خدمت مردم داشته اند.

وی با اشاره به مشکلات استخر میامی و پیگیری های مردمی، اظهارداشت: تنها استخری که در کشور در دستور تکمیل و اولویت سپاه و بسیج قرار دارد استخر میامی است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان میامی استخر دیگری ندارد، پیگیری‌های مختلفی انجام شده و همراهی لازم در سطح استان  انجام شده است و امیدواریم به زودی در شهریور ماه امسال افتتاح شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه امور صالحین در سطح شهرستان عملکرد مناسبی داشته است، افزود: به زودی مسئول صالحین شهرستان معرفی می شود.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه میامی معرفی شد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزارتن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.