یزد- ایرنا- در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس تیپ الغدیر استان یزد که روز جمعه برگزار شد یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که جمعی از خانواده معزز شهدا و مسوولان حضور داشتند فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه این مجموعه در عید غدیر سال ۱۳۶۲ در اوج دوران دفاع مقدس تاسیس شد گفت: تیپ الغدیر در طول هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای انقلاب اسلامی ایران داشت.

سرتیپ پاسدار رضا پورشمسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ایثارگران و آزادگان سرفراز افزود: تیپ الغدیر در ۱۲ عملیات آفندی و ۲۲ عملیات پدافندی شرکت کرد و  پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های امنیتی در مرزهای غربی و شرقی انجام وظیفه می‌کند.

همچنین در این آیین به مناسبت سالروز تاسیس تیپ الغدیر، پایگاه اینترنتی الغدیریان استان یزد راه‌اندازی شد.

مدیر پایگاه جامع دفاع مقدس استان با بیان اینکه در این سایت به همه مباحث مرتبط با دفاع مقدس با نگاه به استان پرداخته می‌شود، گفت : فیلم، عکس، صوت و خاطرات در این سایت بارگذاری مکرر برای همگان می‌شود.

علی مروتی به اهمیت فرهنگ‌سازی حوزه ایثار و شهادت و اطلاع‌رسانی درست اشاره کرد و افزود: محوریت این سایت را شهدا تشکیل می‌دهد و بنا داریم تمام مباحث مرتبط با شهدای استان در یک صفحه اختصاصی بارگذاری شود.

وی از تمامی جامعه ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان استان تقاضا کرد برای تقویت پایگاه خبری اقدام و همکاری کنند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و ۵۰ هزار رزمندگان دوران هشت 

برچسب‌ها