همدان- ایرنا- مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر روز پنجشنبه از طریق ویدئو کنفرانس با رییس‌جمهوری و با حضور معاون امورحقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان و استاندار همدان بهره‌برداری شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در حاشیه آیین افتتاح این ورزشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ورزشگاه جزء طرح‌های ملی است که ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث آن هزینه شده است.

حمیدرضا سپهری با بیان اینکه امسال ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه مصوب شد اضافه کرد: مساحت ورزشگاه پنج هزار نفری شهید مرتضی روحیان ۱۶ هزار مترمربع است که امروز /پنجشنبه/ مرحله نخست آن افتتاح شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: مرحله نخست این ورزشگاه شامل زمین استاندارد با پوشش چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی با پوشش تارتان، پنج هزار صندلی نصب شده، اسکوربورد، دکل‌های روشنایی، ۲ باب رختکن به همراه سرویس بهداشتی برای ورزشکاران و تماشاچیان و فضاهای اداری است.

سپهری با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کارفرمای این طرح است ابراز امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبار بتوانیم مرحله دوم ورزشگاه را تکمیل کنیم.

عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از طرح‌های ملی ورزشی این شهرستان آغاز شد.

پنجشنبه هر هفته طرح های ملی در برنامه ای با عنوان تدبیر و امید برای جهش تولید با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور بهره برداری می شود که امروز /پنجشنبه/ سوم مهر ماه ۹۹ در بیست و پنجمین برنامه مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر بهره برداری شد.