تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

تهران- ایرنا- پخش فیلم «سیاحت غرب» بر سر كلاس درس دینی در یكی از شهرستان های شمال شرقی استان تهران صدای اعتراض و گلایه برخی والدین را درآورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا معلم مدرسه دخترانه ای در مقطع متوسطه دوم هفته گذشته این فیلم را برای دانش آموزان پخش كرد كه سبب گلایه والدین شد.
فیلم سیاحت غرب سال 1382 براساس كتابی با همین نام تولید شده است كه ماجرای پس از مرگ و عالم برزخ را به صورت داستانی روایت می‌كند.
تعدادی از اولیای دانش آموزان این مدرسه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اظهار گلایه از این اقدام گفتند: معلم دینی قبل از پخش این فیلم به دانش آموزان گفته است اگر تمایل به تماشا ندارند از كلاس خارج شوند اما بیشتر دانش آموزان با این اقدام معلم برای دیدن فیلم تحریك شده اند و در كلاس نشسته اند و فیلم را مشاهده كرده اند.
این افراد اظهارداشتند: برخی دانش آموزان هنگام تماشای فیلم دچار وحشت شدند و پس از آن ماجرای پخش فیلم و جزییات آن را برای والدین خود روایت كرده اند.
خبرنگار ایرنا به دنبال این رویداد با رئیس اداره آموزش و پرورش آن شهرستان تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.
این مسئول نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا با بیان اینكه معلمان در روش تدریس خود آزادند اما باید شرایطی را رعایت كنند اظهارداشت:این اقدام معلم مذكور از سوی بازرسی ما پیگیری و در صورت صحت ماجرا به وی تذكر داده خواهد شد.
تهرام/ 1008