تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: ترویج فرهنگ غربی ازبرنامه های دشمنان برای تضعیف روحی جوانان کشوراست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/30 سیاسی.سپاه.امنیت مهاباد - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ غرب از مهمترین برنامه های دشمنان برای تضعیف روحیه دینداری جوانان و نوجوانان کشورمان است.
به گزارش ایرنا، سردار پاسدار مهدی معینی روز دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت : دشمنان اسلام و دین امروزه به این نتیجه رسیده اند که با دین زدایی می توانند به اهداف خود برسند.
وی با بیان روی آوردن دشمنان به جنگ نرم با انقلاب ایران افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی غرب هشدار دادند از اینرو مسوولان نیز باید با هوشیاری کامل نسبت به مقابله با جنگ نرم دشمنان برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
سردار معینی گفت: بسیجیان و ایثارگران وظیفه دارند تا با ادامه راه شهدا و تلاش برای پیشبرد اهداف آنها در مسیر بارورکردن ارزش های دفاع مقدس در جامعه گام بردارند.
وی با بیان نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام همت مضاعف و کار مضاعف افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سال جدید را در حالی آغاز کردند که تهاجمات و ترفندهای دشمنان در اوج خود قرار دارد.
این فرمانده سپاه با تاکید برشناخت و عمل به فرمایشات و انتظارات رهبرمعظم انقلاب خواستار وحدت و همدلی مردم و مسوولان شد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجانغربی به جایگاه و اهمیت شهرستان مهاباد اشاره کرد وگفت: در طی 30 سال گذشته دشمنان همواره سعی کرده اند جایگاه مهاباد را تضعیف و یک شهر دیگر را در آنسوی مرزها جایگزینی این شهرستان پر اهمیت کنند.
دراین مراسم سرهنگ پاسدار طالب رحیمی به عنوان فرمانده جدید سپاه مهاباد معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار خسرو عابدی قدردانی شد.
1724/584//1495 شماره 171 ساعت 19:26 تمام