شکایت شهروندان زنجانی از تعرفه های پزشکی هر ماه کمتر از سه مورد است

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: شکایت شهروندان زنجانی از تعرفه های پزشکی در هر ماه زیر 3 مورد و این نشانگر کادر متعهد پزشکی این استان است.

محمدرضا جمشیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان شکایات نسبت به سایر استان ها بسیار پایین است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: با وجود میزان پایین شکایات، نظارت از مطب های پزشکان بطور میانگین از چهار تا 6 ماه بطور مستمر انجام می شود.
جمشیدی اظهار کرد: اگر کسی تخلفی از هر بابت در حوزه پزشکی مشاهده کرد، می تواند شکایت خود را به معاونت درمان این دانشگاه به طور مکتوب ارائه دهد.
وی افزود: این شکایت در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و اگر تخلفی انجام گیرد طبق مقررات معین شده در قانون با متخلف برخورد خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به نظارت مستمر در بیمارستان ها، درمانگاه و کلینیک ها گفت: هم اکنون 15 درمانگاه شبانه روزی، در استان زنجان مشغول فعالیت هستند.
جمشیدی ادامه داد: بیمارستان ها و درمانگاه های زنجان بطور میانگین در بخش های مختلف، ماهانه بازرسی و نظارت می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از این بررسی ها شامل نظارت بر تعرفه های دریافتی، اتاق عمل، بهداشت محیط و کنترل عفونت بیمارستانی می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: با وجود بدهکاری چند هزار میلیارد ریالی بیمه ها به این دانشگاه، اما باعث نشده تا ارائه خدمات درمانی با افت کیفیت مواجه شود.
به گزارش ایرنا، در مجموع بیش از 2 هزار مطب، موسسه و مکان درمانی در استان زنجان وجود دارد.
بیمارستان های استان زنجان به ترتیب 10 باب دولتی، 2 باب تامین اجتماعی و خصوصی و ارتش نیز هر کدام یک باب است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال