۶ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
کد خبر: 82362431
T T
۰ نفر

حماسه 9 دي روز بزرگ ولايتمداري ملت ايران است

۶ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
کد خبر: 82362431
حماسه 9 دي روز بزرگ ولايتمداري ملت ايران است

يزد - ايرنا - مسئول بسيج طلاب سپاه الغدير يزد گفت: حماسه نهم دي يك روز تاريخي و سرنوشت ساز در تاريخ انقلاب اسلامي و اوج ولايتمداري ملت قهرمان ايران است.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام مجتبي داودي روز دوشنبه در جمع طلاب و بسيجيان شهرستان مهريز با گراميداشت حماسه بزرگ 9 دي افزود: ملت ايران در نهم دي بينش و بصيرت و عمق ولايتمداري خود را به جهانيان نشان دادند.
وي ادامه داد: آحاد مردم ما در روز نهم دي گوش به فرمان مقام معظم رهبري براي دفاع از دين ، انقلاب و ارزش هاي معنوي پا در ميدان عشق و حماسه گذاشتند و شور و شعور خود را به خوبي در منظر ديد همگان گذاشتند.
اين مسئول اظهار داشت: ملت فهيم ايران اسلامي در روز نهم دي يك بار ديگر با حضور ميليوني خود در عرصه نظام و انقلاب اسلامي مشت محكمي بر دهان دشمنان و معاندان انقلاب اسلامي زدند.
داودي گفت: بايد همواره روز نهم دي در فكر ملت و جوانان ولايي و انقلابي ما زنده بماند كه ما هرچه داريم از همين بصيرت ها و هوشياري در برابر توطئه هاي مختلف استكبار جهاني است.
وي افزود: رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري و اقدام به موقع مردم دلاور ما تلاش هاي دشمنان را ناكام كرد و انقلاب اسلامي را در برابر حوادث آينده بيمه نمود.
همچنين در اين جلسه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهريز با تاكيد بر برگزاري هرچه بيشتر اين نوع برنامه ها يادآور شد: آن چيز كه امروز مهم است همه با هم بايد براي پيشبرد اهداف انقلاب و نظام جمهوري اسلامي تلاش كنيم و روحانيون مسئوليت سنگيني در رسيدن به اهداف متعالي كشور دارند.
شهرستان مهريز در 30 كيلومتري يزد قرار دارد.
7536/7541 خبرنگار: ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها