۹ مهر ۱۳۹۷، ۹:۴۹
کد خبر: 83050152
T T
۰ نفر
مرحله دوم تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان آغاز شد

اروميه- ايرنا - مرحله دوم سي و سومين دوره تور بين المللي نيمه حرفه اي دوچرخه سواري ايران (آذربايجان) در مسير اروميه- منطقه آزاد ارس به مسافت 206 كيلومتر آغاز شد.

به گزارش ايرنا، دوچرخه سواران اين تور روز دوشنبه بخش كوهستان كه سخت ترين بخش اين رقابت ها به شمار مي رود را در گردنه قوشچي اروميه تجربه مي كنند.
مرحله اول اين دوره از مسابقات روز گذشته در مسير تبريز- اروميه به مسافت 151 كيلومتر برگزار شد و «محمد گنج خانلو»، دوچرخه سوار تيم پيشگامان كوير يزد با ثبت ركورد سه ساعت و 25 دقيقه و 10 ثانيه مقام اول را كسب كرد؛ «بايك ايد» آلمان نيز مقام اول تيمي مرحله نخست را بدست آورد.
«مرون آبراهام» /Meron abraham/ از تيم 'بايك ايد' آلمان بر سكوي دوم ايستاد و 'ديميتري سوكولوف' /Dimetry sokolof/ از تيم ملي روسيه مقام سوم را از آن خود كرد.
پيراهن هاي طلايي، سبز و سفيد اين مرحله از مسابقات به 'محمد گنج خانلو' از تيم پيشگامان كوير يزد رسيد و پيراهن قرمز اين دوره از رقابت ها را 'سفا يلبر' / Safa yelber/ از تيم 'تادتتو ايزو' بلژيك بر تن كرد.
اين دوره از تور بين المللي دوچرخه سواري با حضور هشت تيم خارجي و پنج تيم داخلي برگزار مي شود و ركابزنان در 6 مرحله با يكديگر رقابت مي كنند.
پنج تيم داخلي شامل تيم ملي ايران، شهرداري تبريز، پيشگامان كوير يزد، دي اف تي ايران و 'گون آي' تبريز است و هشت تيم خارجي را نيز ورزشكاراني از كشورهاي آلمان، هلند، بلژيك، روسيه، آذربايجان، ليتواني، چك و قزاقستان تشكيل داده اند.
سي و سومين دوره توربين المللي ايران آذربايجان به مسافت 999.7 كيلومتر در مسير استان هاي آذربايجان غربي، اردبيل و آذربايجان شرقي برگزار مي شود.
مرحله سوم اين تور در مسير منطقه آزاد ارس به سمت تبريز به مسافت 147.8 كيلومتر، مرحله چهارم در مسير تبريز به سرعين به مسافت 96.2 كيلومتر، مرحله پنجم در مسير سرعين به سمت تبريز به مسافت 198.9 كيلومتر و مرحله ششم و پاياني نيز در داخل شهر تبريز به مسافت 91 كيلومتر طي مي شود.
جايزه نقدي اين دوره از رقابت ها 50 هزار و 200 يورو در نظر گرفته شده كه بين نفرات و تيم هاي برتر توزيع مي شود.
اين تور با حمايت مسوولان استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و اردبيل، فعاليت 300 نفر از عوامل اجرايي و همكاري 17 دستگاه دولتي در حال برگزاري است.
3072/7156

سرخط اخبار استان‌ها