توسعه عکاسی صنعتی ضرورت معرفی محصولات و برندهای ایرانی در شرایط پسا تحریم

تهران-ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بر توسعه عکاسی صنعتی برای معرفی محصولات و برندهای ایرانی در دوران پسا تحریم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور در سومین همایش آموزش عکاسی موفق ارتقای مهارت شاغلان با علوم، فنون و تکنولوژی روز عکاسی را ضرورتی انکارناپذیر برای رشد و پیشرفت عکاسان دانست.
وی بیان کرد: باید در دوران پساتحریم به منظور معرفی برندهای برتر و نمونه کشور و تولید ملی به عکاسی صنعتی پرداخته شود.
خانپور با تشریح سیاست ها و راهبردهای آموزش فنی و حرفه ای در زمینه آموزش های نوین، اعلام کرد: برندسازی و معرفی محصولات مشکل و گلوگاه اصلی کسب و کارهای کوچک است که با توسعه عکاسی صنعتی و پیاده سازی استراتژی مناسب اقتصادی، ایران به قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد.
مدیرکل استان تهران مهارت، تخصص، مشتری مداری، صداقت، امانتداری و رعایت اخلاق حرفه ای را از مهمترین ویژگی های عکاسان موفق کشور برشمرد.
بر اساس این گزارش سومین همایش آموزش عکاس موفق با حضور بیش از 500 نفر از عکاسان برتر کشور به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
در این همایش آموزشی که به همت کمپانی زئوس و شرکت افق بیکران هنر جهانی برگزار شد، کارآفرینی، توسعه کسب و کار، بازاریابی، مباحث حقوقی عکاسان، عکاسی با بلک لایت، نور دهی طولانی، آموزش نرم افزار فتوشاپ و علوم و فنون و نوآوری های جدید در عکاسی از مباحثی بود که توسط شاهین جهانی، مجید جعفریان، محسن آریا، رامین کاکاوند، امیریاری، سعید عرب از پژوهشگران، مدرسین و عکاسان کشور به آنها پرداخته شد.
در پایان همایش از شاهین جهانی مدیرعامل شرکت افق بیکران هنر جهانی و کمپانی زئوس به عنوان کارآفرینان برتر جهانی تقدیر شد و رضا اسلامی به عنوان چهره خلاق در عکاسی ایران تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
تهرام/7244//1348

انتهای پیام /*

ارسال دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه از فرم پایین صفحه استفاده کنید
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال