۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83236638
T T
۰ نفر

بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می گیرد

۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83236638
بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می گیرد

مشهد- ایرنا- كارشناس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران كه از دیشب در مناطق مختلف این استان آغاز شده امروز همراه با وزش باد شدت می گیرد.

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیشب بارش باران در شهرهای فریمان، كلات، مشهد و گلمكان بارید كه بیشترین حجم آن مربوط به فریمان با چهار میلیمتر گزارش شده است.
وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی كه همراه با كاهش نسبی دما و وزش باد شدید هم اینك خراسان رضوی را فرا گرفته تا روز یكشنبه 19 اسفند ادامه خواهد داشت.
كارشناس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه به شكل بارش باران، گاهی به صورت رگبار و در نواحی سردسیر و مرتفع به شكل برف و باران رخ دهد.
وی همچنین به كاهش دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان كرد: بر این اساس بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده كه نسبت به دیروز پنج درجه كمتر شده است.
كوهسرخ با كمینه دمای یك درجه سلسیوس و بردسكن با بیشینه دمای 19 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از بجستان با سرعت 58 كیلومتر در ساعت گزارش شد.
3027/1858

سرخط اخبار استان‌ها