۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 83032072
T T
۰ نفر
روزانه 2 هزار نفر درپروژه های شركت پدیده شاندیز اشتغال دارند

مشهد- ایرنا- مدیر عامل گروه شركتهای پدیده شاندیز گفت: روزانه 2 هزار نفر در بیش از یك میلیون متر مربع پروژه های این شركت مشغول كار هستند.

ابوالفضل انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 30 پیمانكار و مشاور نیز در پروژه های این شركت در شاندیز و شهر افسانه ای كیش، فعالیت عمرانی، ساختمانی و تاسیساتی را بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: علاوه بر این هایپرماركت 22 هزار مترمربعی پدیده شاندیز و بیش از 130 واحد تجاری بزرگ مقیاس و 23 رستوران از مجموعه 40 رستوران كنار خیابان سنگفرش در این مجموعه فعال هستند.
وی گفت: به طور میانگین روزانه سه تا پنج هزار نفر از این مجموعه بازدید و خرید انجام می دهند و در روزهای تعطیل تعداد مراجعه كنندگان به مجموعه پدیده شاندیز به حدود 10 هزار نفر می ‌رسد.
انتظاری افزود: از آنجا كه این مجموعه یك منطقه گردشگری است برنامه ‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با مناسبت های ملی مذهبی نیز در آن برگزار می ‌شود.
وی اظهار داشت: با همكاری ستاد تدبیر، هیات مدیره، هیات عامل و حمایت مسئولین اكنون شرایط مناسبی برای فعالیت های این شركت فراهم شده است.
وی گفت: برای تكمیل و ساخت چند ریز پروژه از قبیل پارك آبی، سرزمین سرگرمی ها، پردیس سینمایی، بولینگ و بیلیارد نیز با سرمایه ‌گذاران مذاكره و تفاهم نامه هایی امضا شده كه نوسانات ارز و ناپایداری قیمت ها محدودیت هایی در این زمینه ایجاد كرده است.
مدیر عامل گروه شركتهای پدیده شاندیز افزود: آخرین كارشناسی رسمی این مجموعه از سوی كارشناسان منتخب دستگاه قضایی در سال 1394 انجام شده و این مجموعه به حدود 90 هزار میلیارد ریال قیمت گذاری شده است.
وی اظهار داشت: برای شفاف سازی و اعتبار سازی مجموعه و همچنین رهایی شركتها از ماده 141، كارشناسی و ارزیابی جدید با استفاده از مجوز مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 1397 در دستور كار قرار دارد كه مقدمات آن در حال انجام است.
7496 / 6053