۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82338511
T T
۰ نفر
هدف تيم ملي دارت كسب مقام در مسابقات آسيايي كره است

سبزوار- ايرنا- سرمربي تيم ملي دارت ايران گفت: هدف اين تيم كسب مقام و اهتزاز پرچم ايران در مسابقات آسيايي كره جنوبي در سال 2018 ميلادي است.

به گزارش ايرنا، مهدي شايسته روز پنجشنبه در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشي دارت در دانشگاه حكيم سبزواري در جمع خبرنگاران افزود: دارت رشته نوپايي در كشور است و با وجود اين طي 10 سال گذشته پيشرفت چشمگيري داشته است.
وي اظهار كرد: توسعه رشته دارت در كشور با همگاني كردن آن محقق مي شود و رسانه نقش موثري در ترويج و فرهنگ سازي اين رشته خانوادگي دارد.
وي گفت: رئيس انجمن دارت حمايت هاي بسيار از تيم ملي و توسعه اين رشته ورزشي انجام مي دهد.
شايسته افزود: برگزاري كارگاه هاي آموزشي دارت نقش موثري در توسعه اين رشته دارد و شركت كنندگان اين كارگاه ها پس از دريافت آموزش و كسب مهارت ها مي توانند اين رشته را در جامعه نشر دهند.
وي اظهار كرد: فراگير كردن و تعليم دارت در مدارس نيز گرايش نوجوانان به دارت را افزايش مي دهد و زمينه ساز شناسايي قهرمانان ملي كشور در اين رشته مي شود.
وي ادامه داد: خراسان رضوي ظرفيت مناسب در حوزه پرتاب دارت دارد و يكي از سياستهاي اصلي اين انجمن توسعه اين ورزش در تمام نقاط اين استان است.
تيم ملي دارت ايران در مسابقات آسيا اقيانوسيه در سال 2006 در كشور مالزي در بخش بانوان مقام نايب قهرماني كسب كرد و در مسابقات جهاني هلند در سال 2007، ايرلند در سال 2011 و تركيه در سال 2015 حضور داشت.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حميد دلاوري هروي ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم

سرخط اخبار استان‌ها