ملاك اصلي حمايت از سازمان هاي مردم نهاد، برنامه محوري است

مشهد- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: برنامه محوري و داشتن تقويم كاري، ملاك اصلي حمايت هاي اين اداره كل از سازمان هاي مردم نهاد است.

به گزارش ايرنا، كورش صبوريان روز سه شنبه در ديدار با اعضاي سازمان مردم نهاد نوآوران جوان مهر اميد افزود: جوانان به عنوان سرمايه هاي اصيل و ارزنده ايران اسلامي به عنوان يك فرصت ارزشمند براي ترقي و تعالي و پيشرفت هاي فردي و اجتماعي شناخته مي شوند.
وي خاطر نشان كرد: ساختن آينده هميشه بر عهده جوانان است، بنابراين جوانان بايد اين دوران ارزشمند را براي خود غنيمت دانسته و از آن به عنوان نقطه تقويت مباني فرهنگي خود استفاده بهينه كنند و تمامي تلاش و توان خويش را در اين مرحله از زندگي خود به كار گيرند.
مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي افزود: سياست وزارت ورزش و جوانان و به تبع آن ادارات كل استان ها، حمايت همه جانبه از جوانان و سازمان هاي مردم نهاد است ولي صرف يك اسم نمي تواند مبناي حمايت ها باشد.
صبوريان اظهار كرد: اين سازمان ها نبايد تمامي تكيه خويش را بر اعتبارات و امكانات دولتي بگذارند، بلكه خود نيز به دنبال تامين ساير منابع باشند.
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي نيز گفت : جوانان با ارزش تر و اهميت تر از آن هستند كه فقط در قد و قامت يك دستگاه اجرايي و ظرفيت هاي اعتباري قانوني آن باشند لذا همه دستگاههاي اجرايي كه به نحوي از انحا در ارتباط با مسايل جوانان هستند بايستي اين اداره كل را در انجام پيشبرد امور جوانان ياري كنند ضمن اين كه خانواده ها نيز در اين ميان نقش بسزايي دارند.
جعفر قديري ادامه داد: يكي از برنامه هاي اصلي اداره كل ورزش و جوانان فراهم كردن فضايي مناسب براي فعاليتهاي جمعي جوانان در عرصه هاي مختلف است.
در اين جلسه نيز مسئولان كميته هاي سازمان مردم نهاد نوآوران جوان مهر اميد به ارائه گزارش عملكرد و بيان مشكلات و نيازهاي خويش پرداختند.
هم اكنون يكهزار و 300 باشگاه در 30 رشته ورزشي در كلانشهر سه و نيم ميليون نفري مشهد فعاليت دارند كه 600 باشگاه از اين تعداد فاقد مجوز هستند.
7498/1211

سرخط اخبار استان‌ها