۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85478405
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پخش زنده جشن امام رضایی‌ها / جمعه از میدان هفتم‌تیر تا ولی‌عصر(عج)

تهران- ایرنا- شبکه تهران سیما جشن بزرگ امام ‌رضایی‌ها (ع) را که روز جمعه -۲۸ اردیبهشت‌ ماه- در تهران برگزار می‌شود، به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می‌دهد.

به گزارش ایرنا از شبکه تهران، شبکه تهران سیما به همت مرکز تولید و فنی سیما جشن بزرگ امام ‌رضایی‌ها (ع) را که به مناسبت میلاد با سرسعادت و فرخنده امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) روز جمعه، (۲۸ اردیبهشت‌ ماه) در تهران برگزار می‌شود، به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می‌دهد.

این جشن خانوادگی روز جمعه از میدان هفت ‌تیر تا میدان ولی‌عصر (عج) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا می شود و شبکه تهران سیما با استقرار واحدهای سیار در دورتادور میدان ولی‌عصر (عج) و همچنین برپایی استیج تلویزیونی در شمال غربی میدان، پایین دیوار نگاره، تصاویر این جشن را به صورت زنده و مستقیم تقدیم نگاه عاشقان قائم ثامن می‌کند.

همچنین با استقرار چند دستگاه واحد سیار در طول مسیر، از میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر (عج) مسیر راهپیمایی شهروندان دلداده به ضامن آهو نیز تصویر می شود.

ویژه برنامه جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) در چند نوبت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از قاب تصویر شبکه پایتخت تماشایی می شود و در هر بخش آیتم های جذاب، شاد و متنوعی را تقدیم نگاه عاشقان عالم آل محمد (ص) خواهد کرد.

حضور گروه های سرود اسراء، احسان و زهرائیون، کارشناسان مذهبی، گروه های نمایشی و استند آپ کمدی، گروه های هنری ویژه کودکان و نوجوانان و تنی چند از هنرمندان و خوانندگان در این برنامه تدارک و پیش بینی شده است.

همچنین بعد از اذان و نماز مغرب و عشاء، جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) با اجرای صابر خراسانی در قاب تصویر شبکه تهران سیما از پیروان نور الهدی، دلبری می کند.

در این بخش از برنامه شاهد اجرای گروه نقاره زنی، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و... خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha