نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری بازنشستگی «علی مرادی» را تایید کرد

تهران- ایرنا- نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری با انتشار پستی در فضای مجازی نامه بازنشستگی وزارت ورزش به فدراسیون برای اعلام بازنشستگی «علی مرادی» را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته اخباری دال بر بازنشستگی «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری در رسانه‌ها منتشر شد و برخی از تمدید حکم خدمت این مدیر کهنه‌کار در فدراسیون خبر دادند. اما با وجود این گمانه‌زنی‌ها «داود باقری» نایب رییس فدراسیون با انتشار پستی در فضای مجازی نامه وزارت ورزش را تایید کرد و نوشت: حکم بازنشستگی مرادی رییس فدراسیون ابلاغ شد و باید به این مدیر پرتلاش، سخت‌کوش و تحول‌گرا خدا قوت گفت. 

بازنشستگی «علی مرادی» و خداحافظی وی با کرسی ریاست فدراسیون در حالی است که رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در ماه‌های گذشته با ثبت نام در انتخابات فدراسیون بین‌المللی بدنبال رسیدن به یکی از کرسی‌های هیات رییسه فدراسیون بین‌المللی بود. با اعلام حکم بازنشستگی مرادی، وی عملا شانسی برای رسیدن به کرسی جهانی ندارد. مرادی در یک مقطع  ازسال ۱۳۷۳ تا سال ۱۳۸۵ ریاست فدراسیون وزنه‌برداری را برعهده داشت. مرادی همچنین از اردیبهشت ۹۴ تاکنون ریاست فدراسیون ایران را برعهده داشته است.

وی که یکی از مدیران باسابقه ورزش ایران بشمار می‌رود در مقطعی به عنوان دبیر کل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا فعالیت می‌کرد.

علی مرادی که تیرماه سال ۱۳۹۸ با کسب ۲۲ رأی از مجمع انتخاباتی این فدراسیون، برای چهار سال به ریاست این فدراسیون رسید در ۲ سال گذشته به سیبل انتقادات تبدیل شده بود و برخی ریاست وی را بر فدراسیون غیر قانونی می‌دانستند. دلیل این انتقاد نیز آن بود که چند روز پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، برخی نامزدها با تشکیک در آرا، اعلام کردند حدنصاب رعایت نشده و ریاست این فدراسیون وجاهت قانونی ندارد. آنان مدعی‌ بودند که فرد برنده باید ۲۲.۵ و به معنی دیگر ۲۳ رأی کسب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha