عزیزی خادم: از اعطای فرصت‌های درآمدزایی به باشگاه‌ها استقبال می‌کنیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال ضمن موافقت فدراسیون فوتبال با واگذاری فرصت‌های درآمدزایی به باشگاه‌ها گفت: این مساله بدون شک یکی از اهداف مورد نظر ما از روز نخست بوده و همچنان از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صبح تا بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نشست بر موافقت فدراسیون فوتبال با واگذاری فرصت‌های درآمدزایی به باشگاه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: این مساله بدون شک یکی از اهداف مورد نظر ما از روز نخست بوده و همچنان از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم. با این وجود باید روند و ساز و کار انجام این اتفاق روشن شود و کارگروهی در این خصوص تصمیم گیری و اقدام کند که بتوان زمینه افزایش درآمد باشگاه‌ها را فراهم کرد.

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ هم در این خصوص خاطرنشان کرد: واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها پیشنهاد بدی نیست و هر کاری که بتواند به درآمدزایی باشگاه‌ها کمک کند مورد استقبال ما قرار می‌گیرد اما نگرانی ما تحقق درآمدهای مورد نظر و البته وضعیت باشگاه‌های دیگر است. در واقع اینکه درآمدزایی پرسپولیس و استقلال از این محل موجب کاهش درآمد سایر باشگاه‌ها شود اتفاق خوبی نخواهد بود. ما نگران باشگاه‌هایی هستیم که از ظرفیت و توان درآمدزایی مناسب برخوردار نیستند و در این صورت شرایط آن‌ها سخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha