۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84528469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلافه، مستاصل و در عین حال ذوب در «رونالدو»؛ «دست از سرم بردار»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آتالانتا در پایان تساوی دیشب (سه‌شنبه) تیمش برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا که با درخشش «کریستیانو رونالدو» همراه بود، به سبکی خاص به تمجید از مرد پرتغالی پرداخت.

به گزارش ایرنا؛ دیدار شب گذشته منچستریونایتد برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، شاهد یکی از یکی از بهترین نسخه‌های «کریستیانو رونالدو» بود.

در شب‌های اروپایی راز خاصی وجود دارد که بهترین رونالدو را به نمایش می‌گذارد و «جیان پیرو گاسپرینی» سرمربی آتالانتا به‌خوبی از توانایی‌های مرد پرتغالی آگاه است.

گاسپرینی در این باره گفت: از ۱۰ شوت رونالدو، ۹تای آن در چارچوب است. نصف شوت‌هایی که روانه دروازه حریفان می‌کند تبدیل به گل می‌شود و نصف دیگر را هم دروازه‌بان‌ها مهار می‌کنند.

رونالدو و سرمربی آتالانتا که در ایتالیا رقیب بودند، در پایان تساوی شب گذشته یکدیگر را در آغوش کشیدند و خبرنگاران در خصوص حرف‌هایی که بین آنان رد و بدل شده، از گاسپرینی پرس‌وجو کردند.

وی در پاسخ به این پرسش گفت که در پایان دیدار با رونالدو مزاح کرده و افزود: به ایتالیایی به او چیزی گفتم اما نمی‌توانم آن را اینجا به زبان بیاورم. اما مضمون حرفم این بود که «برو قدمی بزن و من را به حال خودم رها کن.»

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha