۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84522062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاپورتا: با ژاوی در ارتباط هستم؛ باید خواسته‌های او عملی شود

تهران- ایرنا- رییس باشگاه بارسلونا گفت: با ژاوی در ارتباط هستم و خواسته‌های او را می‌دانم که البته باید عملی شود.

به گزارش ایرنا، دو شکست متوالی بارسلونا به ترتیب برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و رایووایکانو مسوولان بارسا را بر آن داشت تا رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم را اخراج کرده و به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

در این بین، جدی ترین گزینه آنها برای جایگزینی کومان، ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه باسلونا و سرمربی فعلی باشگاه السد قطر است.

موضوعی که خود ژاوی به آن واکنش نشان داده و اعلام کرده که فعلا تمرکزش روی السد است اما گفته می‌شود وی نیز برای حضور در بارسا با مسوولان السد جلساتی را برگزار کرده است.

و حالا خوآن لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در مورد حضور ژاوی در این تیم صحبت کرده است.

لاپورتا در این باره گفت: رابطه نزدیکی با ژاوی دارم و اغلب با او صحبت می‌کنم. همچنین می‌دانم نظر او در مورد تیم فعلی چیست و آنچه او فکر می‌کند باید انجام شود. من حتی دو ماه پیش هم با ژاوی در مورد کومان صحبت کردم و در آن مقطع ما از کومان حمایت کردیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به دلایل اخراج کومان تصریح کرد: وضعیت ما در لیگ ناپایدار بود و نیاز بود که این کار را انجام دهیم. واضح بود که ما در مسیری نبودیم که بخواهیم جام کسب کنیم.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد اینکه چرا اخراج کومان انقدر طولانی شد، اضافه کرد: شاید باید زودتر این کار را انجام می دادیم اما مسوولیت آن را می‌پذیرم. در آن مقطع ما دیناموکی‌اف و پس از آن والنسیا را شکست دادیم اما وضعیتمان ثبات نداشت. حس کردیم که شاید اگر از او حمایت کنیم اوضاع بهتر می شود.

لاپورتا: با ژاوی در ارتباط هستم؛ باید خواسته‌های او عملی شود

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha