کونته و منچستریونایتد به بن‌بست رسیدند؛ شانس سولسشر برای بقا بیشتر شد

تهران- ایرنا- سرمربی سابق اینترمیلان برای قبول هدایت منچستریونایتد با مسوولان این باشگاه به توافق نرسید.

به گزارش ایرنا، دیلی استار خبر داد که باشگاه منچستریونایتد به خاطر قیمت بالا با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی به بن بست رسید و این موضوع شانس اوله گونار سولسشر را برای بقای اولدترافورد بیشتر می‌کند.

پس از باخت خانگی مفتضحانه منچستریونایتد برابر لیورپول در لیگ برتر انگلیس، هواداران منچستریونایتد به شدت از مرد نوروژی عصبانی و از مسوولان باشگاه خواهان اخراج وی هستند. با این حال اختلاف نظر بین مسوولان باشگاه فعلا سولسشر را در باشگاه نگه داشته است.

کونته که فصل قبل موفق شده بود اینترمیلان را قهرمان سری‌آ کند، پس از پایان لیگ به خاطر عدم توافق مالی این تیم را ترک کرد وهم اکنون بدون تیم است. این مربی خواستار قرارداد بلند مدت تا ۲۰۲۵ با منچستریونایتد شده بود و مبلغ پیشنهادی او برای هر فصل نیز ۱۸ میلیون پوند بود.

این مربی همچنین خواستار جذب یک مدافع کناری، یک هافبک بود تا بتواند سبک بازی تیم را تغییر دهد. همین مسائل موجب شد تا مسوولان منچستر قید حضور او در این تیم را بزنند.

با این حال فعلا تا بعد از بازی با تاتنهام و آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، مسوولان باشگاه به سولسشر فرصت دادند و باید دید این مربی می تواند با موفقیت در این دو بازی سرنوشت ساز خود را ابقا کند یا خیر.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha