زاهدی پس ازدرخشش در اوکراین: می‌خواهیم موفقیت در جام حذفی راتکرار کنیم

تهران- ایرنا- مهاجم ایرانی تیم زوریا اوکراین گفت: خوشحالم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم چرا که می خواهیم موفقیت در جام حذفی را تکرار کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال زوریا اوکراین در شرایطی توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال این کشور تیم رخ لویو را با برد دو بر صفر از پیش رو بردارد که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی مرد اول زوریا در این دیدار بود.

زاهدی به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۶۲ به زمین آمد و هر دو گل تیمش را در دقایق ۱۰۰ و ۱۱۰ به ثمر رساند تا نقش غیرقابل انکاری در صعود تاریخی زوریا به مرحله بعد داشته باشد.

این بازیکن با اشاره به درخشش در این بازی اظهار داشت: دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که توانستیم صعود کنیم. فصل قبل فینالیست جام حذفی بودیم و الان هم تلاش می‌کنیم تا مانند سال گذشته موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به گلزنی در این دیدار تصریح کرد: این گل‌ها حاصل کار تیمی بود و به عنوان یک مهاجم من وظیفه دارم که گلزنی کنم. خوشحالم که این اتفاق برایم رخ داد.گل اول باعث شد تا کمی نفس راحت بکشیم. گل دوم هم زیبا تر بود و به نظر من باعث شد تا خیالمان راحت تر شود.

زاهدی در مورد اینکه این بازی برای تیمش بازی سختی بود، گفت: هر بازی سختی خودش را دارد چرا که همه تیم‌ها دنبال این هستند تا مقابل ما امتیاز بگیرند و به همین خاطر انگیزه زیادی دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha