ژاوی با پرداخت ۱۶ میلیون یورو سرمربی بارسلونا می‌شود

تهران- ایرنا- اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی فعلی السد قطر جدی ترین گزینه برای قبول هدایت کاتالان‌ها است و آبی‌اناری‌ها در تلاش هستند تا با پرداخت مبلغی بتوانند این مربی را از باشگاه السد خریداری کنند.

به گزارش ایرنا، دو شکست متوالی بارسلونا در الکلاسیکو و پس از آن در برابر رایووایکانو، سران بارسلونا را بر آن داشت که رونالد کومان را برکنار کنند. این در حالی است که کاتالان‌ها فردا در هفته دوازدهم لالیگا مقابل آلاوس قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر سرجی بارخوان سرمربی تیم ب بارسلونا به طور موقت مسوولیت فنی تیم را بر عهده خواهد داشت. بارخوان تا زمان انتخاب سرمربی جدید، کاتالان‌ها را هدایت می‌کند.

با این حال مسوولان بارسلونا گزینه‌های مختلفی را برای هدایت تیمشان مد نظر دارند که جدی ترین این گزینه‌ها ژاوی هرناندز کاپیتان اسبق بارسلونا و سرمربی فعلی السد قطر است.

او در نشستی خبری در واکنش به احتمال قبول هدایت آبی‌اناری‌ها اظهار داشت: فعلا تمرکز روی کارم در باشگاه السد است.

با این حال مارکا نوشت که او روز به روز به نیمکت بارسلونا نزدیک تر می‌شود.

ژاوی با پرداخت ۱۶ میلیون یورو سرمربی بارسلونا می‌شود

حضور ژاوی چقدر برای بارسایی‌ها آب می‌خورد؟

ژاوی در دو سال اخیر پس از پایان دوران بازیگری هدایت السد را بر عهده داشت اما در هنگام تمدید قرارداد با این تیم قطری در قراردادش ذکر کرده که در صورت داشتن پیشنهاد از بارسلونا می‌تواند با پرداخت مبلغی این باشگاه را ترک کند. با این حال او جلساتی را در این زمینه با مسوولان السد داشته است.

مارکا نوشت که حضور ژاوی برای بارسلونا ۱۶ میلیون یورو هزینه در بر دارد.

بارسا با ژاوی چقدر نسبت به بارسلونای کومان تفاوت دارد؟

ژاوی بازی مالکانه را در دستور کار تیم‌هایش قرار می‌دهد و گفته که تیم‌هایش باید از طریق بازی مالکانه به حریفان ضربه بزنند و از طرفی در ساختار دفاعی نیز تاکید بر حفظ توپ و بازیسازی از عقب زمین دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha