۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84405168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال بر اساس دستور وزیر بهداشت در مراکز بهداشتی آبادان آغاز شد.

شکرالله سلمان‌زاده پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد بالای ۵۰ سال هر چه سریع‌تر با مراجعه به مراکز بهداشتی آبادان خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند.

وی افزود: مراکز تجمیعی شماره یک واقع در ذوالفقاری ۴۰ متری ایستگاه ۲ (مدرسه مرضیه)، مرکز تجمیعی شماره ۲ واقع در خیابان اروسیه روبروی حسینیه ثارالله(مدرسه حمزه سیدالشهدا) و مرکز تجمیعی شماره ۳ واقع در ایستگاه ۱۰ کوی بهار(بهار ۸۳ ستاد مرکز بهداشت) آماده ارائه خدمات واکسیناسیون طبق اولویت بندی به شهروندان آبادانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مراکز یاد شده در همه ایام هفته و روزهای تعطیل فعال می‌باشند و در روزهای غیر تعطیل(شنبه تا  چهارشنبه ) نیز تمام ۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا خدمات واکسیناسیون را انجام خواهند داد.

وی به شناسایی ۱۴۰ بیمار کووید ۱۹ (۷۶ نفر در آبادان، ۳۱ نفر از خرمشهر و ۳۳ نفر از شادگان) جنوب غرب خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: ۶۶ بیمار در آبادان، خرمشهر ۳۱ بیمار و شادگان ۳۳ بیمار به صورت سرپایی درمان شدند.
سلمان‌زاده ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته سه نفر در آبادان و یک نفر از شادگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و ۳۱ بیمار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۲۲ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
وی افزود:در حال حاضر ۱۸۱ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحت درمان قرار دارند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha