پاساژها در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: بازار و پاساژهای اردبیل به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن تهویه اجازه فعالیت دارند و بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهویه مناسب به تعطیلی این واحدهای تجاری منجر می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شهریار شیری آراسته در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کنترل کرونا  افزود: با نظارت‌های انجام گرفته در صورت بی‌توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک و تهویه پاساژها، با آنها به صورت قانونی برخورد شده و تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در اردبیل خواستار اطلاع‌رسانی به شیوه‌های مختلف به مردم برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات در تفرجگاه‌ها شد.

 مسئول روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا نیز گفت: در راستای تبلیغات محیطی و فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها اقدام شده است.

غلامحسین غاربی افزود: تولید بنرهای دیجیتال ، فیلم‌های چند دقیقه‌ای قابل انتشار در فضای مجازی و برنامه تلویزیونی با موضوع بی‌توجهی به کرونا و عواقب آن از جمله اقدامات اطلاع‌رسانی است.

وی از همکاری با تمام دستگاه‌های مرتبط با مردم برای اطلاع‌رسانی خبرداد و اظهارکرد: استفاده از ظرفیت شاد با مشارکت آموزش و پرورش برای اطلاع‌رسانی و انتشار تولیدات فرهنگی از جمله اقدامات دیگر اطلاع‌رسانی در زمینه است.

هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گرمی، کوثر، نیر، سرعین، نمین، اصلاندوز، خلخال و بیله‌سوار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha