۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 84404681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۵ نفر از زندانیان آزاد شده قزوین تسهیلات کرونایی دریافت می‌کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: ۲۵ نفر از زندانیان آزاد شده این استان با هدف حمایت از اشتغال در دوران کرونایی تسهیلات ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

حمیدرضا جهانگیری روز پنجشنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زندانیان با همکاری استانداری و دستگاه قضایی استان پس از آزادی از زندان با دریافت این میزان تسهیلات می‌توانند تا حدودی بار مشکلات ناشی از بیکاری را جبران کنند.

وی با بیان اینکه برای اشتغال زندانیان آزاد شده در استان قزوین یک میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، گفت: موضوع شغل زندانیان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که این روزها دغدغه جامعه و مسؤولان بوده که در این راستا اداره کل زندان‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه تاکنون چندین مرتبه نشست مشترک با این موضوع در استان قزوین برگزار شده است، اظهار داشت: به عقیده من یک زندانی هم در زمانی که دوران محکومیت خود را سپری می کند و هم زمانی که از زندان آزاد می‌شود، باید دارای شغل باشد و این مهم تنها با همکاری دستگاه‌های دیگر امکان پذیر است.

این مسؤول بیان داشت: خوشبختانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان صمت استان قزوین برای اشتغالزایی زندانیان پای کار آمده اند و اتاق بازرگانی اعلام آمادگی کرده تا بتوانیم بخشی از مشکلات زندانیان را مرتفع سازیم.

 مدیرکل زندان‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: حل مشکل اشتغال زندانیان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند میزان آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha